Мінфін - Курси валют України

Встановити
29 липня 2020, 14:43

Чат-бот Восток Банку допоможе при спірних транзакціях з платіжними картками

З 27 липня 2020 року всі клієнти Восток Банку можуть повідомити про спірні операції з їх платіжними картками та отримати своєчасну допомогу, не відвідуючи відділення банку. Тепер для цього достатньо скористуватись чат-ботом у Viber або Telegram, попередньо встановивши мобільний додаток банку.

Чат-бот допоможе:

  • якщо під час зняття готівки у будь-якому банкоматі ви не отримали кошти, або отримали їх не в повному обсязі, але списання пройшло;
  • якщо пройшла несанкціонована транзакція, тобто списання, яке Вви не погоджували. В цьому випадку обов‘язково заблокуйте картку в онлайн-банку та зверніться до правоохоронних органів за талоном-повідомленням або за витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Також звертаємо увагу, що залишити звернення ви можете дистанційно, перейшовши за посиланням та дотримуючись підказок сайту;
  • якщо ви намагалися розрахуватися карткою, але оплата не пройшла, після чого ви розрахувалися готівкою, іншою карткою або провели повторну оплату, і пізніше виявили, що розрахувалися двічі;
  • якщо ви повернули товар до торгової точки, вам видали чек-повернення, але після 14 днів повернення грошей на картку так і не відбулось;
  • якщо сума операції була збільшена в момент сплати;
  • якщо ви оплатили товар або послугу, яку вам не надали;
  • якщо при переказі грошей в онлайн-банку ви зробили помилку в номері картки отримувача.

Щоб почати користуватись мобільним додатком:

Зареєструйтесь за посиланням або завантажте додаток на ваш смартфон:

  • для Android
  • для iOS

Восток Банк постійно намагається вдосконалювати та розширювати спектр своїх послуг. Більшість операцій наразі надаються банком дистанційно для більшої зручності та комфорту клієнтів.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися