З 27 липня 2020 року всі клієнти Восток Банку можуть повідомити про спірні операції з їх платіжними картками та отримати своєчасну допомогу, не відвідуючи відділення банку. Тепер для цього достатньо скористуватись чат-ботом у Viber або Telegram, попередньо встановивши мобільний додаток банку.
29 липня 2020, 14:43
Чат-бот Восток Банку допоможе при спірних транзакціях з платіжними картками
Чат-бот допоможе:
- якщо під час зняття готівки у будь-якому банкоматі ви не отримали кошти, або отримали їх не в повному обсязі, але списання пройшло;
- якщо пройшла несанкціонована транзакція, тобто списання, яке Вви не погоджували. В цьому випадку обов‘язково заблокуйте картку в онлайн-банку та зверніться до правоохоронних органів за талоном-повідомленням або за витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Також звертаємо увагу, що залишити звернення ви можете дистанційно, перейшовши за посиланням та дотримуючись підказок сайту;
- якщо ви намагалися розрахуватися карткою, але оплата не пройшла, після чого ви розрахувалися готівкою, іншою карткою або провели повторну оплату, і пізніше виявили, що розрахувалися двічі;
- якщо ви повернули товар до торгової точки, вам видали чек-повернення, але після 14 днів повернення грошей на картку так і не відбулось;
- якщо сума операції була збільшена в момент сплати;
- якщо ви оплатили товар або послугу, яку вам не надали;
- якщо при переказі грошей в онлайн-банку ви зробили помилку в номері картки отримувача.
Щоб почати користуватись мобільним додатком:
Зареєструйтесь за посиланням або завантажте додаток на ваш смартфон:
- для Android
- для iOS
Восток Банк постійно намагається вдосконалювати та розширювати спектр своїх послуг. Більшість операцій наразі надаються банком дистанційно для більшої зручності та комфорту клієнтів.
Джерело:
Мінфін
Коментарі