Якщо ви ще не користуєтеся Чат-ботом Бізнес Консьєрж-сервісу для Бізнес Клієнтів – нагадуємо про нього і його корисний функціонал.
Потрібно передати податкову звітність? Робіть це через чат-бот Райфу
Бізнес Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть, серед іншого, передавати через цей чат-бот податкову звітність (доступно для фізичних осіб – підприємців).
Сервіс надання підприємцями податкової звітності через Чат-бот Бізнес Консьєрж-сервіс пропонується безкоштовно у сервісі Опендатабот:
- Заходьте в наш чат-бот.
- Натисніть кнопку «Передача звітності» та слідуйте подальшим нескладним інструкціям.
- Після відправки звіту податкова вже за кілька годин надішле вам у чат-бот першу квитанцію – про отримання звіту та другу – про його успішне подання.
Все просто.
Наступного разу нагадування про подання чергового звіту прийде автоматично, в залежності від групи ФОП – через квартал або на час подання річного звіту.
Чат-бот Бізнес Консьєрж-сервіс – це месенджер для клієнтів Бізнес Банкінгу Райффайзен Банку Аваль, доступний у Viber, Telegram і FB Messenger та створений для зручної комунікації клієнта з банком.
Крім того, клієнти банку, які обслуговуються на умовах пакетів «Бізнес Еліт +» та «Бізнес Комфорт», мають можливість безкоштовно користуватися послугами Бізнес Консьєрж-сервісу, що також представлений у чат-боті.
Підтримку через цей чат-бот надає команда кваліфікованих спеціалістів, що працює 24/7 та виконує і бізнес, і особисті запити представників та власників бізнесу.
До того ж Бізнес Клієнти Райффайзен Банку Аваль можуть через Бізнес Консьєрж-сервіс безкоштовно скористатися послугами юристів, бухгалтерів, перекладачів, дизайнерів, кур’єрів тощо.
Більше про чат-бот та як його активувати – тут.
Вирішуйте свої бізнес-справи дистанційно!
Коментарі