Зважаючи на появу останнім часом інформації, яка не відповідає дійсності, наголошуємо: Райффайзен Банк Аваль не змінює назву банку.
Райф. Так простіше — нове позиціювання
Групі Райффайзен понад 130 років, Райффайзен Банку Аваль в Україні – 28 років. За цей час банк зайняв лідируючу позицію на висококонкурентному ринку фінансових послуг, створивши сильний упізнаваний бренд.
Банк зберігаємо бренд Райффайзен Банк Аваль, у філософію якого закладені основні принципи – надійність, відповідальність, прозорість та відданість нашому клієнту. Зберігає високі етичні стандарти, європейські цінності та компетенцію. При цьому зараз банк сповідує легкість у всьому, що робить, стає сучаснішим та гнучкішим, і тому говорить – Райф. Так простіше.
Це нове позиціонування та ключове гасло, із якими банк буде жити та працювати наступні кілька років. Це новий стиль, нова айдентика, які допоможуть підкреслити унікальну позицію і динамічно досягати легкої доступності сервісів і їх зручності.
Бренд-позиціювання спрямовано в майбутнє – де все легко і зрозуміло, де з кожним днем стає все менше складних процесів, зайвих кроків та незрозумілих паперів.
Банк хоче, щоб клієнти відчували легкість у всьому, в продуктах, послугах, обслуговуванні і будь-які їхні фінансові питання вирішувалися швидко.
Новий стиль – це, в першу чергу, внутрішній орієнтир для кожного працівника, аби пам’ятати щодня: в центрі усього – люди, клієнти та їхній комфорт.
Коментарі