Мінфін - Курси валют України

Встановити
10 липня 2020, 12:26

Восток Банк долучився до інформаційної кампанії Нацбанку з протидії платіжному шахрайству

Національний банк запускає Всеукраїнську інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству. Мета кампанії – навчити українців основним правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів.

В Україні, як і у світі, найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками є соціальна інженерія – це коли люди самі переказують гроші аферистам або розкривають їм дані своїх карток. Виклик для центральних банків усіх країн в період карантину та масового переходу в онлайн – убезпечити людей від таких випадків.

«Якщо раніше ми боролися із накладками на банкомати, через які шахраї викрадали дані карток, – то зараз ми боремося за обізнаність населення, адже переважно люди стають жертвами шахраїв через недотримання основних правил платіжної безпеки», – наголошує директор Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку Національного банку Олексій Шабан. За його словами, в минулому році в Україні відбулося майже 72 тисячі випадків незаконних дій із платіжними картами. 58% із них сталися в інтернеті. А от шахрайство з накладками на банкомати вже майже відійшло в минуле.

У 2020 році через карантинні заходи українці все частіше стали обирати безготівкові платежі, розрахунки та покупки онлайн. З’явилися й нові сценарії у шахраїв, які під виглядом державних органів обіцяють грошову допомогу через карантин і у такий спосіб виманюють дані платіжних карток.

«Уперше в історії України Національний банк організовує таку масштабну інформаційну кампанію з протидії платіжному шахрайству, яку підтримує широке коло однодумців. До кампанії виявили бажання долучитися більше 50 партнерів-представників соціально відповідального бізнесу найрізноманітніших галузей. Спільними зусиллями Національного банку, Кіберполіції, банків, платіжних систем, мобільних операторів, інтернет-магазинів ми проведемо безпрецедентну інформаційну кампанію і дамо відсіч шахраям, – говорить директор Департаменту комунікацій Національного банку Наталія Бондаренко, – Розповідати про правила платіжної безпеки ми будемо на телебаченні і в радіоефірах, у газетах та на інформаційних порталах, у месенджерах та за допомогою SMS, у метро, на вокзалах і навіть у платіжках за електроенергію. Ми намагаємося використати усі можливі канали комунікацій, щоб достукатися до аудиторії та убезпечити громадян від злочинних дій шахраїв, та дуже вдячні партнерам, які підтримали проєкт і разом із нами працюють у напрямі розвитку фінансової обізнаності населення».

«Шахраї зараз дуже винахідливі, вони придумують нові способи виманювання грошей. У зв'язку з цим ми повинні постійно інформувати наших клієнтів про те, як їм захистити особисту інформацію і зробити розрахунки картою ще більш безпечними. Завдяки проекту «ШахрайГудбай» ми можемо робити це ще ефективніше», – повідомив начальник відділу протидії шахрайству Кабаков Юрій.

Інформаційна кампанія проходитиме в липні-серпні 2020 року в усіх регіонах України..

Коментарі - 1

+
0
Kastomer
Kastomer
6 жовтня 2020, 23:06
#
В связи с этим мы должны постоянно информировать наших клиентов о том, как им защитить личную информацию и сделать расчеты картой еще более безопасными...
Уже несколько лет владею карточками банка Восток и пользуюсь текущим счётом предприятия. Очень бы хотелось информировать свой банк про значение слова «постоянно» :) как говорится «всегда никогда».
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися