Вебінари по віддаленій роботі, консультації психолога, гаряча лінія для співробітників. Щоб команді було комфортно під час карантину, Ukrsibbаnk BNP Paribas Group вніс багато змін в робочі процеси. Так банк підтвердив звання кращого роботодавця Європи в складі групи BNP Paribas за версією Top Employers Institute.
Ukrsibbаnk назвали кращим роботодавцем. Як у банку надихають і залучають співробітників
В PR-матеріалі начальник департаменту менеджменту персоналу Ukrsibbаnk BNP Paribas Group Наталія Галунко розповіла MC.today, які умови банк пропонує своїм співробітникам і що довелося змінити, щоб команда залишилася мотивованої на карантині.
Під час карантину банки як частина критичної галузі економіки продовжували працювати. У Ukrsibbаnk інвестували в інструменти дистанційного обслуговування клієнтів, щоб надати їм максимум онлайн-сервісів і максимально зменшити контакти між людьми у відділеннях. Клієнти банку могли віддалено спілкуватися з персональним менеджером в додатку Ukrsib online, проводити операції, продовжувати термін дії карток і так далі. Паралельно банк став переводити працівників на віддалену роботу. «Під час попереднього стратегічного планування ми визначили ключові навички, які хочемо розвивати у команди: знання у сфері цифрових технологій і гнучкого управління. З початком карантину це допомогло нам швидко перебудуватися, незважаючи на невеликий досвід в організації віддаленої роботи», — підкреслює начальник департаменту менеджменту персоналу Ukrsibbаnk BNP Paribas Group Наталія Галунко.
HR-команда організувала вебінари і стала консультувати колег по віддаленій роботі в командах. HR-менеджери вчили проводити онлайн-сесії, адміністрували воркшопи та дистанційні робочі збори.
ГАРЯЧА ЛІНІЯ ТА КОНСУЛЬТАЦІЇ ПСИХОЛОГА
У перші ж дні карантину в Ukrsibbаnk відкрили гарячу лінію для співробітників. Людей консультували з різних питань: яким буде графік роботи, як налаштувати віддалений доступ, отримати маски і дезінфектори, як ходять спеціальні маршрутні рейси для співробітників і так далі. Одночасно запустили канал в Telegram, де регулярно діляться важливими новинами. На нього вже підписалися понад 3 тис співробітників.
У якийсь момент менеджери, які працювали на гарячій лінії, зрозуміли, що багато обігу не мають відношення до роботи, а пов'язані зі стресом. «Люди просто хотіли висловитися і бути почутими», — каже Наталя. В результаті для співробітників організували окрему лінію, де їх консультував професійний психолог.
ЯК ТОП-МЕНЕДЖМЕНТ ПІДТРИМУЄ КОМАНДНИЙ ДУХ
У Ukrsibbаnk щотижня проводять трансляції на YouTube-каналі банку, під час яких топ-менеджмент відповідає на запитання команди в прямому ефірі. Керівники розповідають, як банк реагує на кризу і що буде з ним надалі.
«Ми рекомендуємо лінійним керівникам частіше розмовляти з людьми і пояснювати, як на них особисто можуть вплинути майбутні зміни», — підкреслює Наталія Галунко. За її словами, саме відкритість керівників і готовність ділитися інформацією допомогли співробітникам Ukrsibbаnk залишатися залученими і мотивованими.
«Ми розуміємо, що карантин — це тимчасово і банку потрібно повернутися до звичайного ритму. Вже зараз ми консультуємо менеджерів, розуміючи, що як раніше вже не буде. Люди прийдуть на робочі місця з іншими очікуваннями, яких раніше не було. І це наш новий виклик», — каже Наталя.
ПРО СТАТУС TOP EMPLOYER
В 2020 році Ukrsibbаnk став найкращим роботодавцем в Україні та Європі в складі групи BNP Paribas за версією Top Employer (Інституту кращих роботодавців). Інститут займається сертифікацією великих світових компаній: оцінює умови праці та можливості для професійного розвитку, які компанії надають співробітникам.
У групі BNP Paribas, частиною якої є Ukrsibbаnk, такий же статус отримали банки з Бельгії, Франції, Німеччині, Італії, Люксембургу, Польщі і Туреччини. Ukrsibbаnk — єдиний роботодавець у фінансовому секторі України, який пройшов сертифікацію TOP Employer. Такий статус є лише у шести міжнародних компаній в країні.
«Наші топ-менеджери постійно взаємодіють з людьми: залучають і розвивають таланти, підвищують залученість співробітників, — розповідає начальник департаменту менеджменту персоналу Ukrsibbаnk BNP Paribas Group. — Я вважаю це одним із ключових критеріїв успіху нашого банку».
Коментарі