Удосконалюючи системи безпеки, Visa та Банк Кліринговий Дім покращують комунікаційні інструменти й канали для підвищення обізнаності та постійного навчання споживачів із питань безпеки платежів.
Як не стати жертвою афери з соціальної інженерії
Метою цієї освітньої кампанії є боротьба з методами соціальної інженерії, яка останнім часом стає все більш серйозною загрозою в Україні.
Щоб допомогти споживачам дізнатися, як уникнути шахрайства, і захистити свою конфіденційну інформацію, Visa запустила освітнього чат-бота для підвищення обізнаності споживачів, щодо небезпеки соціальної інженерії. Провідником у світ безпеки платежів стане бот Юрій, який на прикладах із реального життя допоможе споживачам зрозуміти, як викрити шахраїв.
Будь ласка, завітайте на сторінку чат-бота, де ви більше дізнаєтесь, як не стати жертвою шахрайства; поділіться посиланням на чат-бот зі своїми колегами та друзями в соціальних мережах. Допоможіть розповісти споживачам про те, як не стати жертвою шахраїв.
Коментарі