Банк «Південний» розширює можливості дистанційного обслуговування клієнтів. Тепер ви можете надсилати до банку документи за активними операціями (кредити, гарантії, акредитиви тощо) за допомогою «Клієнт-Банк» iFOBS. Документи повинні бути підписані кваліфікованими електронно-цифровими підписами (ЕЦП) всіх осіб, які мають право розпоряджатися рахунком.
4 травня 2020, 18:10
Нові дистанційні послуги для бізнесу від Південного доступні за допомогою електронного цифрового підпису
Таким чином ви можете надсилати до банку наступні документи:
- Кредитна документація:
- Клопотання клієнта про надання кредиту/внесення змін
- Договори на придбання/реалізацію/госпдіяльності (оренди, транспортні) тощо
- Ліцензії
- Документи щодо проведення будівельних робіт
- Документи для кредитування с/г підприємств
- Анкета позичальника
- Анкета поручителя (підписана ЕЦП поручителя)
- Бізнес-план
- Cash-Flow
- Документація з гарантії
- Документи щодо забезпечення:
- Документи щодо застави майнових прав за контрактами
- Правовстановлюючі документи щодо нерухомості/ТС/обладнання/товарів
- Документи щодо цільового використання кредиту:
- Документи цільового використання
- Фінансова звітність:
- Довідки/документи щодо кредитів з інших банків
- Розшифровки статей балансу/звіту про фінансові результати
- Інші документи фінансової звітності
- Баланси, звіти про фінансові результати, звіти про рух грошових коштів
- Договори щодо активних операцій:
- Заявка на видачу транша
Щоб направити до банку вищевказані документи, необхідно зареєструвати в «Клієнт-Банку» iFOBS зовнішні ключі всіх осіб, які мають право розпоряджатися рахунком. Інструкція з реєстрації зовнішніх ключів знаходиться за посиланням.
Після реєстрації зовнішніх ключів ви зможете направляти до банку документи щодо активних операцій, підписані ЕЦП. Інструкцію з відправки до банку документів розміщено за посиланням.
Джерело:
Мінфін
Коментарі