У проекті «Велике будівництво доріг» вже стартувало 150 об'єктів. У цілому за 2020 планується побудувати понад 6 тис. км доріг державного та місцевого значення. Про це розповів в інтерв'ю «Радіо Свобода» міністр інфраструктури Владислав Криклій, передає Укрінформ.
Велике будівництво: 6 тисяч кілометрів доріг планують побудувати у 2020 році
Що обіцяє міністр
«На щастя, незважаючи на зміни в бюджеті, те, що стосується доріг і дорожнього фонду, не скоротили. Більш того, було надано кредит на суму 19,3 мільярда гривень державних гарантій, якраз на виконання «укравтодорівських» зобов'язань. І тут ми рухаємося. Тому «Великому будівництву» бути», — наголосив Криклій.
За його словами, це справді знаковий проект, тому що ми нарешті побачимо дороги нової якості. А крім цього — розвиток економіки України зокрема та економіки регіонів.
Читайте також: Зміни до держбюджету. Фінансування регіонів скоротять на 11 мільярдів
Міністр зазначив, що під час будівництва доріг жоден регіон, включаючи Донбас, не обійдуть увагою.
«Всі основні траси, які вже давно потребували поточного середнього і капітального ремонту, цього року ми до них візьмемося. Схід, захід, північ, південь — абсолютно всі напрямки будуть покриті», — запевнив Криклій.
Читайте також: Прем'єр назвав 5 найгірших доріг в Україні. З них почнуть масштабне будівництво
Раніше повідомлялося
- Як повідомлялося в січні, Кабмін затвердив перелік доріг, які будуть будувати і ремонтувати в 2020 році. Загальний обсяг фінансування таких робіт повинен був скласти 31,53 мільярда гривень.
- Президент Зеленський у відеозверненні 25 березня заявив, що реалізація проекту «Велике будівництво» має бути продовжена, але з дотриманням усіх заходів безпеки працівників в умовах карантину з протидії поширенню коронавіруса.
- Укравтодор запустив онлайн геоінформаційну систему, за допомогою якої можна буде відстежувати стан дорожнього покриття та ремонту доріг.
Коментарі - 18
-Когда человек не такой, как вообще, потому один такой, а другой такой, и ум у него не для танцевания, а для устройства себя, для развязки свого существования, для сведения обхождения, и когда такой человек, ежели он вчёный, поднимется умом своим за тучи и там умом своим становится ещё выше Лаврской колокольни, и когда он студова глянет вниз, на людей, так они ему покажутся такие махонькие-махонькие, всё равно как мыши… пардон, как крисы… Потому что это же Человек! А тот, который он, это он, он тоже человек, невчёный, но… зачем же?! Это ж ведь очень и очень! Да! Да! Но нет!
https://www.unn.com.ua/uk/news/1863141-ekspert-vkazav-na-divniy-pererozpodil-byudzhetu-krayini-pid-chas-borotbi-z-pandemiyeyu
- Нет, завезти немецкие дороги.
— Дождь закончился, лужи пересохли.
— Здравствуйте, я Джордж Фрэнк Стивен, инженер, руководящий строительством этой дороги.
— Здравствуйте, а я Федерико Диас из соседнего поселка.
— Я вижу, вы никогда не видели, как строят современные автотрассы. Вот скажите мне, как строят дороги в вашем поселке?
— Ну, у нас в поселке, если нужно построить дорогу, мы пускаем старого осла, и он прокладывает самый короткий и при этом самый безопасный путь. Вот по этому пути мы и строим дорогу.
— А если вдруг ни у кого нет осла?
— Тогда вызываем инженера!
По его словам, это действительно знаковый проект, потому что мы наконец увидим нового качества дороги. А еще это и развитие экономики Украины в частности и экономики регионов."
А чтобы регионам было веселее работать — финансирование регионов сократили на 11 миллиардов.