Банк «Південний» розуміє, в якому важкому становищі опинилися представники малого та середнього бізнесу. Саме тому він запровадили низку заходів для підтримки таких клієнтів під час карантину:
30 березня 2020, 10:29
Банк «Південний» підтримує малий та середній бізнес в умовах карантину
- скасував абонплату за POS-термінал для клієнтів, які припинили свою діяльність у зв’язку з карантином;
- скасував збільшення вартості проведення платежів у гривнях;
- скасував щомісячну комісію за корпоративними картками для юридичних осіб;
- переглядає графіки сплати процентів та основної заборгованості за кредитами;
- погоджує індивідуальні тарифи на банківські послуги;
- активно кредитує клієнтів – підприємців МСБ;
- збільшив ставки за депозитними продуктами;
- запровадив додаткові бонуси за оформлення депозиту онлайн.
Щоб дізнатися подробиці, звертайтесь до чат-бота та до Центру клієнтської підтримки, який працює в режимі 24/7.
Користуйтеся банківськими послугами дистанційно за допомогою інтернет-банкінгу «Клієнт-Банк» для бізнесу.
Джерело:
Мінфін
Коментарі