Повідомляємо, що, не зважаючи на введення карантину, всі відділення банку ПУМБ продовжують працювати у штатному режимі з впровадженням додаткових профілактичних заходів задля безпеки клієнтів та співробітників банку.
23 березня 2020, 9:00
Інформація для бізнес-клієнтів банку ПУМБ на період впровадження карантину
Аби мінімізувати відвідування відділень, нагадуємо, що більшість операцій Ви маєте можливість здійснювати через інтернет-банкінги, які доступні 24/7:
- «ПУМБ Online для корпоративних клієнтів»;
- «ПУМБ Online для підприємців»;
- «ПУМБ Online для корпоративних клієнтів на Android».
В режимі онлайн Ви можете скористатись:
- Платежами в національній валюті за допомогою сервісу «Платежі 24/7» включаючи вихідні та святкові дні;
- Купівлею/продажем валюти, платежами SWIFT, які працюють без змін та доступні у Інтернет-банкінгах, так само, як і документообіг;
- Консультаціями з бухгалтерських, юридичних та зовнішньоекономічних питань;
- Поданням звітності до контролюючих органів online за допомогою сервіса Liga:REPORT для фізичних осіб підприємців та юридичних осіб;
- Сервісом для перевірки контрагента;
- Сервісом «Валютні торги», який дозволить після підтвердження заяви одразу отримати гривню або іншу валюту безпосередньо на Ваш рахунок.
Операції ж з готівкою (зняття/внесення) продовжують виконуватись через каси відділень, банкомати ПУМБ з використанням банківських корпоративних карт, ПТКС ПУМБ.
У разі виникнення будь-яких питань, будь ласка, звертайтесь до Центру обслуговування корпоративних клієнтів (з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00), за телефонами:
- 0 800 501 275 (безкоштовно для дзвінків з міських та мобільних телефонів в межах України),
- ( 044) 290 93 11 (для міжнародних дзвінків, згідно з тарифами операторів).
Джерело:
Мінфін
Коментарі