За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону. Як повідомили у Приватбанку, загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%.
23 березня 2020, 9:36
Через коронавірус у відділеннях обслуговується вдвічі менше клієнтів, ніж зазвичай, а у онлайні на третину більше — Приватбанк
Натомість, за даними Приватбанку, кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24 за цей же період зросли на 27%.
За даними Приватбанку, з початку «карантинного» тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходиться на середньодобовому рівні — вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період. Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі.
Джерело:
Мінфін
Коментарі