Останнім часом Райффайзен Банк Аваль отримує дуже багато питань щодо загального карантину, роботи та обслуговування клієнтів. Банк підготував відповіді про те, що хочуть дізнатися найчастіше, і буде тримати вас в курсі всіх оновлень. Слідкуйте за новинами та повідомленнями в соцмережах.
Про що запитують найчастіше під час карантину
Залишайтеся онлайн!
Які банк приймає заходи для профілактики коронавіруса?
Турбота про клієнтів та персонал залишається головною в роботі банку. Банк стежить за розвитком ситуації і приймає у себе додаткові заходи для попередження поширення коронавіруса.
Зараз велика частина персоналу підрозділів підтримки банку переведена на віддалену роботу, без необхідності виходити з дому і з можливістю обмежити контакти з іншими людьми. Кількість працівників, які повинні працювати у відділеннях, теж значно зменшено.
Для всього працюючого у відділеннях і офісах персоналу проводяться додаткові профілактичні заходи – додаються перерви для провітрювань і дезінфікуючих прибирань, забезпечуються дезінфікуючими засобами, водою, захисними масками та іншими необхідними засобами. Скасовані відрядження, очні зустрічі з великим числом учасників тощо.
Чи в банку введено карантин?
Зараз всі відділення банку працюють. Банк розуміє, як важливо підтримувати стабільну роботу, особливо тепер, і докладає максимум зусиль, щоб клієнти отримували необхідні фінансові послуги. При цьому турбота про здоров'я кожного залишається основним пріоритетом, і для цього проводиться ряд профілактичних заходів.
Як уникнути візитів у відділення?
Радимо користуватися дистанційними каналами:
- для приватних клієнтів – Raiffeisen Online;
- для бізнес — клієнтів – Raiffeisen Business Online;
- для преміум — клієнтів – також через персонального менеджера;
- для корпоративних клієнтів – через персонального менеджера.
Графік роботи відділень зміниться?
Вся мережа – відділення, банкомати та Інформаційний центр – продовжують працювати.
В режимі роботи відділень кілька змін:
- для уникнення скупчень в приміщеннях, банк обслуговує кожного клієнта тільки за попереднім записом через Інформаційний центр. Поставтеся до цього, будь ласка, з розумінням та плануйте свій візит в банк тільки за потребою і заздалегідь;
- під час роботи відділень робляться додаткові перерви – банк піклується про клієнтів і персонал здійснює додаткові провітрювання і дезінфекцію приміщень.
Іноді можуть виникати пікові навантаження на Інформаційний центр – в такій ситуації, будь ласка, поставтеся з розумінням до того, що з'єднання з оператором відбудеться не відразу.
Банкомати постійно підтримуються в робочому режимі. При цьому радимо всім користуватися готівкою як можна рідше, особливо зараз, коли треба зупинити поширення коронавіруса.
Плануєте закривати відділення?
Мережа відділень працює у звичайному режимі. Для обслуговування у відділенні потрібно буде попередньо записатися через Інформаційний центр.
Разом з тим, не виключено, що окремі відділення можуть тимчасово (мова про декілька днів) не працювати для проведення в них додаткових профілактичних заходів. Радимо перевірити чи працює ваше відділення в повідомленнях банку.
Ви обслуговуєте іноземців?
Райффайзен Банк Аваль продовжує обслуговувати всіх клієнтів. Єдине – для обслуговування у відділенні потрібно буде попередньо записатися через Інформаційний центр.
При цьому банк дуже сподівається, що клієнти будуть максимально користуватися всіма дистанційними канали обслуговування банку і звертатися у відділення тільки лише з невідкладних питань. Це допоможе всім мінімізувати коло контактів у період карантину.
Були введені обмеження на проведення операцій/ ліміти на зняття готівки?
Всі операції здійснюються у звичайному режимі, системи банку працюють стабільно.
Клієнти банку, як і раніше, при необхідності можуть отримати готівку зі своїх рахунків – ліміти залишилися колишніми; значні суми, як і до цього, потрібно буде замовити заздалегідь.
Питання про валюту: відкриття рахунку, зняття готівкової валюти, купівля, ліміти.
Приватні клієнти можуть відкрити поточний валютний рахунок дистанційно, в додатку і інтернет-банкінгу Raiffeisen Online.
Всі операції по валютних рахунках здійснюються без обмежень. Як і раніше, в касі відділень можна отримувати готівку зі своїх рахунків, ліміти на їх зняття не змінювалися, значні суми, як і раніше, необхідно буде попередньо замовити.
Якщо вам потрібно обміняти валюту, ви завжди можете це зробити онлайн у Raiffeisen Online в розділі «Обмін валют». На період карантину банк призупинив продаж валюти в касах банку – піклуйтеся про своє здоров'я, робіть все онлайн.
Будуть введені обмеження на кредитування?
Кредитування фізичних та юридичних осіб здійснюється у звичайному режимі.
Ознайомитися з порадами лікарів і поточною ситуацією в країні можна також на сторінках Міністерства охорони здоров'я, Національного банку України та Кабінету міністрів України.
Коментарі