Мінфін - Курси валют України

Встановити
20 березня 2020, 15:54

Про що запитують найчастіше під час карантину

Останнім часом Райффайзен Банк Аваль отримує дуже багато питань щодо загального карантину, роботи та обслуговування клієнтів. Банк підготував відповіді про те, що хочуть дізнатися найчастіше, і буде тримати вас в курсі всіх оновлень. Слідкуйте за новинами та повідомленнями в соцмережах.

Залишайтеся онлайн!

Які банк приймає заходи для профілактики коронавіруса?

Турбота про клієнтів та персонал залишається головною в роботі банку. Банк стежить за розвитком ситуації і приймає у себе додаткові заходи для попередження поширення коронавіруса.

Зараз велика частина персоналу підрозділів підтримки банку переведена на віддалену роботу, без необхідності виходити з дому і з можливістю обмежити контакти з іншими людьми. Кількість працівників, які повинні працювати у відділеннях, теж значно зменшено.

Для всього працюючого у відділеннях і офісах персоналу проводяться додаткові профілактичні заходи – додаються перерви для провітрювань і дезінфікуючих прибирань, забезпечуються дезінфікуючими засобами, водою, захисними масками та іншими необхідними засобами. Скасовані відрядження, очні зустрічі з великим числом учасників тощо.

Чи в банку введено карантин?

Зараз всі відділення банку працюють. Банк розуміє, як важливо підтримувати стабільну роботу, особливо тепер, і докладає максимум зусиль, щоб клієнти отримували необхідні фінансові послуги. При цьому турбота про здоров'я кожного залишається основним пріоритетом, і для цього проводиться ряд профілактичних заходів.

Як уникнути візитів у відділення?

Радимо користуватися дистанційними каналами:

  • для приватних клієнтів – Raiffeisen Online;
  • для бізнес — клієнтів – Raiffeisen Business Online;
  • для преміум — клієнтів – також через персонального менеджера;
  • для корпоративних клієнтів – через персонального менеджера.

Графік роботи відділень зміниться?

Вся мережа – відділення, банкомати та Інформаційний центр – продовжують працювати.

В режимі роботи відділень кілька змін:

  1. для уникнення скупчень в приміщеннях, банк обслуговує кожного клієнта тільки за попереднім записом через Інформаційний центр. Поставтеся до цього, будь ласка, з розумінням та плануйте свій візит в банк тільки за потребою і заздалегідь;
  2. під час роботи відділень робляться додаткові перерви – банк піклується про клієнтів і персонал здійснює додаткові провітрювання і дезінфекцію приміщень.

Іноді можуть виникати пікові навантаження на Інформаційний центр – в такій ситуації, будь ласка, поставтеся з розумінням до того, що з'єднання з оператором відбудеться не відразу.

Банкомати постійно підтримуються в робочому режимі. При цьому радимо всім користуватися готівкою як можна рідше, особливо зараз, коли треба зупинити поширення коронавіруса.

Плануєте закривати відділення?

Мережа відділень працює у звичайному режимі. Для обслуговування у відділенні потрібно буде попередньо записатися через Інформаційний центр.

Разом з тим, не виключено, що окремі відділення можуть тимчасово (мова про декілька днів) не працювати для проведення в них додаткових профілактичних заходів. Радимо перевірити чи працює ваше відділення в повідомленнях банку.

Ви обслуговуєте іноземців?

Райффайзен Банк Аваль продовжує обслуговувати всіх клієнтів. Єдине – для обслуговування у відділенні потрібно буде попередньо записатися через Інформаційний центр.

При цьому банк дуже сподівається, що клієнти будуть максимально користуватися всіма дистанційними канали обслуговування банку і звертатися у відділення тільки лише з невідкладних питань. Це допоможе всім мінімізувати коло контактів у період карантину.

Були введені обмеження на проведення операцій/ ліміти на зняття готівки?

Всі операції здійснюються у звичайному режимі, системи банку працюють стабільно.

Клієнти банку, як і раніше, при необхідності можуть отримати готівку зі своїх рахунків – ліміти залишилися колишніми; значні суми, як і до цього, потрібно буде замовити заздалегідь.

Питання про валюту: відкриття рахунку, зняття готівкової валюти, купівля, ліміти.

Приватні клієнти можуть відкрити поточний валютний рахунок дистанційно, в додатку і інтернет-банкінгу Raiffeisen Online.

Всі операції по валютних рахунках здійснюються без обмежень. Як і раніше, в касі відділень можна отримувати готівку зі своїх рахунків, ліміти на їх зняття не змінювалися, значні суми, як і раніше, необхідно буде попередньо замовити.

Якщо вам потрібно обміняти валюту, ви завжди можете це зробити онлайн у Raiffeisen Online в розділі «Обмін валют». На період карантину банк призупинив продаж валюти в касах банку – піклуйтеся про своє здоров'я, робіть все онлайн.

Будуть введені обмеження на кредитування?

Кредитування фізичних та юридичних осіб здійснюється у звичайному режимі.

Ознайомитися з порадами лікарів і поточною ситуацією в країні можна також на сторінках Міністерства охорони здоров'я, Національного банку України та Кабінету міністрів України.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися