Сьогодні всі відділення продовжують роботу в штатному режимі та забезпечені необхідними санітарними засобами.
Про режим роботи та заходи безпеки у відділеннях Ідея Банку в умовах карантину
Банк пильно слідкує за станом здоров’я співробітників та забезпечує їх необхідними захисними матеріалами. Частина працівників, які не залучені до обслуговування клієнтів, перейшла на дистанційну роботу.
Для дотримання карантинних заходів та з метою профілактики у зв’язку із загрозою поширення COVID-19 банк вводить на період карантину додаткові правила:
1. Щодо перебування Клієнтів у відділеннях банку:
- Одночасно в приміщенні може перебувати не більше п’яти людей.
- Дотримання дистанції не менше 3 метрів від інших відвідувачів всередині відділення.
- Якщо у відділені більше 5 клієнтів – очікувати свою чергу на вулиці (також з дотриманням безпечної відстані не менше 3 метрів).
Співробітники банку допоможуть вам з дотриманням черги та запросять відразу по завершенню обслуговування попереднього клієнта.
2. Встановлюється додаткова «санітарна година» з 13:00 до 14:00. У вихідні відділення наразі не працюють.
3. Щодня дезінфікуються всі приміщення у відділеннях.
Рекомендується уникати відвідання людних місць і без нагальної потреби не приходити до відділення банку, мінімізувати контакт із готівкою та монетами, натомість користуватися платіжними картками та дистанційними сервісами банку для оплати покупок і послуг.
- Мобільний додаток О.Банк
- Інтернет-Банкінг — та новий Інтернет-Банкінг
- Погашення кредитів онлайн
Крім того, у банку також працює мережа терміналів ІBOX, у яких можна погасити кредит та сплатити інші види послуг без контакту з людиною. В такому разі, авжеж, скористайтеся антибактеріальними засобами.
Інформацію та консультацію про послуги та діяльність банку також ви можете отримати на сайті, в соц. мережах або зателефонувавши в контакт-центр:
- для фізичних осіб 0 800 50 20 30
- для бізнес-клієнтів 0 800 50 10 40
- для дзвінків з закордону 034 255 87 62
Коментарі