У НБУ пояснили, що робити клієнту, якщо він отримав від банку рахунок за обслуговування платіжної картки, якою вже довгий час не користувався. Про це йдеться в повідомленні НБУ.
Банк нарахував «борг» по карті, якою ви не користуєтеся. НБУ пояснив, що робити
Звідки з'являються «борги»
За даними Нацбанку, такі випадки достатньо поширені. Вони виникають через те, що клієнти банків з різних причин припиняють користуватися банківськими картами.
Річ у тім, що банк стягує щомісячну комісію за користування карткою і, коли на картці закінчуються гроші, то банк самостійно відкриває кредит для клієнта. На цей кредит із часом ще й нараховуються відсотки. Інколи такі рахунки сягають 20 тисяч гривень.
Читайте також: Банки повинні вказувати повну ставку за кредитом на першій сторінці договору — НБУ
Що робити в таких випадках
Нацбанк рекомендує клієнтам у такому випадку звернутися до банківської установи та пояснити, що жодних кредитних договорів з банком він не підписував.
«Наголосіть, що вимоги банку про погашення боргу за кредитом є безпідставними, адже банк списав борг та відсотки за рахунок кредиту, на який ви навіть не погоджувалися», — рекомендують у Нацбанку.
Банк має надати клієнту відповідь протягом місяця. У разі якщо ця відповідь незадовільна, клієнт може звернутися до Нацбанку. Регулятор проведе з банком роз’яснювальну роботу.
Читайте також: Що стоїть за чутками про новий податок на карткові перекази українців
«Практика свідчить, що після звернень Національного банку до банків у таких ситуаціях банки переважно погоджуються з аргументами регулятора та споживача і в результаті списують нарахований борг», — додають в НБУ.
Кредити онлайн на карту
Нагадаємо
- Напередодні Нацбанк спростив оформлення банківських послуг власниками ID-карток та скасував картку зі зразками підписів осіб, які мають право розпоряджатися рахунками підприємств.
Коментарі - 1