Мінфін - Курси валют України

Встановити
4 березня 2020, 15:57

Нове життя вокзалів. Київпассервіс «пішов з молотка» за 230 мільйонів

Фонд держмайна продав підприємство Київпассервіс, яке керує центральним автовокзалом Києва та п'ятьма автостанціями у Києві, за 230,89 мільйона гривень. Про це повідомляють у пресрелізі Фонду.

Деталі продажу

  • Аукціон з продажу Київпассервіс відбувся 4 березня.

  • За даними Фонду держмайна, у ньому взяло участь 3 учасники, а ціна продажу зросла з початкової ціни на 18%.

«Ми дуже сподіваємося, що приватний інвестор зможе реконструювати вокзали, надати їм «нове життя», — прокоментував аукціон голова Фонду держмайна Дмитро Сенниченко.

Читайте також: Велика приватизація. Іноземні інвестори 5 років не будуть платити податок на прибуток

Передісторія

У липні 2019 року ФДМУ вперше виставлялв на продаж Київпассервіс. Пакет акцій у розмірі 99,9% акцій оцінювали у 195,9 мільйона гривень. Тоді жоден охочий не висловив бажання взяти участь у торгах. Як наслідок, державне підприємство тоді не продали.

Операція-приватизація

Кабінет міністрів передав Фонду держмайна ще 401 державний об'єкт для приватизації. Крім того, передано 4 великі держоб'єкти.

Нагадаємо

  • 2 жовтня 2019 року Верховна Рада ухвалила закон про скасування переліку заборонених для приватизації підприємств.

  • У січні 2020 року було оприлюднено перелік об'єктів великої приватизації державної власності на 2020 рік.

  • У списку 927 об'єктів, серед яких 44 пакети акцій, 208 єдиних майнових комплексів державних підприємств, 146 об'єктів незавершеного будівництва, 46 об'єктів соціально-культурного призначення і 483 позиції окремого майна.

  • У 2019 році сума надходжень до держбюджету від приватизації склала 536,5 мільйонів гривень. План приватизації вдалося виконати лише на 3%, через що бюджет недоотримав значну частину доходів.

Коментарі - 7

+
+5
Pareto
Pareto
4 березня 2020, 16:00
#
Ждём на месте вокзалов новые ТРЦ, офисы и высотки.
+
0
Lamo
Lamo
4 березня 2020, 16:18
#
Покупка вокзала/автостанции не дает права строить на его месте шопаполо, так что не ждем
+
0
Італій .
Італій .
4 березня 2020, 17:19
#
Ждем, будет лучше тех гадюшников что есть сейчас.
+
0
Andrey M
Andrey M
5 березня 2020, 14:34
#
Якщо в умовах для інвестора чітко прописали що без зміни вида діяльності - то ніяких ТЦ замість автовокзалів не буде.
+
0
Pareto
Pareto
5 березня 2020, 14:48
#
Ок, вокзал будет на нулевом этаже, всё что ниже и выше вполне могут застроить.
+
0
Італій .
Італій .
5 березня 2020, 15:19
#
Одно другому не мешает — автовокзал вполне может соседствовать с ТЦ.

Можно подьехать в Катовице, Краков или Вроцлав, посмотреть как ето сделано.
+
0
SW7
SW7
6 березня 2020, 13:48
#
Большая часть площадей крупных вокзалов уже давно передано в аренду под всякие парикмахерские, кафе и пункты обмена валют. Они просто не нужны таких размеров. К тому же сейчас постепенно идёт переход на продажу билетов онлайн. Пока только по популярным направлениям. И не стоит забывать про БлаКар, который переманил к себе значительную часть пассажиров.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися