3 березня Директор департаменту цифрового банкінгу Іван Степанець взяв участь у конференції «Цифровий банкінг.Summit», яка була організована фінансовим клубом «Банкір» і пройшла за сприяння Американської торговельної палати (ACC).
Директор департаменту цифрового банкінгу Ідея Банку Іван Степанець взяв участь у конференції «Цифровий банкінг.Summit»
Конференція була присвячена питанням діджиталізації в сучасному банкінгу. Обговорювалися питання державного регулювання і технологічних можливостей банків та їх партнерів у побудові процесів ефективного цифрового банкінгу.
Іван виступив з доповіддю «O.Bank. Передумови запуску цифрового банку в 2019». Він акцентував на трендах, які свідчать про неминучу необхідність банків створювати діджитал-сервіси для клієнтів.
Він також назвав низку фактів, які скеровують класичні банки до нових форматів обслуговування:
- Все більше і більше банків співпрацюють з FinTech-компаніями через різні моделі.
- Банки шукають можливості використання Digital ID поза аутентифікацією.
- Банки розвивають технології штучного інтелекту (AI: Artificial Intelligence) і роботизації процесів (RPA: robotic process automation).
- Нові цифрові банки на ринку загрожують позиціям традиційних роздрібних банків.
- Альтернативні кредитори використовують дані digital-платформ для швидкого надання кредитних коштів широкому колу клієнтів.
Іван розповів про досвід розробки та запуску цифрового банку O.Bank, який орієнтований на нові потреби клієнтів, а саме: 100% продажів онлайн, онлайн-платежі з сервісною підтримкою 24/7 через месенджери, фокус на онлайн-покупки і платіжні технології, платежі в 2-3 кліки тощо.
Він зазначив, що залучення нових транзакційних сегментів клієнтів через необанк — O.Bank надає можливість як диверсифікувати бізнес-модель, так і додатково монетизувати існуючі сегменти і забезпечує ефект синергії від наявності двох брендів.
Виступ викликав жвавий інтерес аудиторії, зокрема в питаннях регуляторних обмежень щодо ідентифікації через digital ID, які стримують розвиток цифрового банкінгу, і важливості застосування CRM-систем при залученні і оформленні клієнтами продуктів банку.
Коментарі