Департамент клієнтських рішень — це підрозділ Ukrsibbank BNP Paribas Group, представники якого постійно вирішують питання клієнтів, орієнтуючись на їх очікування і потреби.
Ukrsibbank прагне зробити фінансову життя клієнтів успішною, безпечною і простий
Ознайомлення клієнтів з працівниками цього підрозділу банку починається з моменту, коли народжується мрія про нову покупку. У клієнта з'явилося бажання, а Ukrsibbank дозволяє втілити його в реальність. Тому, не виходячи з будинку, сміливо замовляйте бажаний товар в інтернет-магазині, а працівники банку оформлять його в кредит і ваші плани реалізуються завдяки відділу централізованого ведення заявок.
Якщо для вас актуальніше отримати готівку — Ukrsibbank чекає вашого дзвінка. При бажанні накопичувати кошти або відкрити картковий рахунок, уточнити інформацію для юридичних осіб або підприємців — з радістю проконсультують вас представники IT справи телемаркетингових послуг. Прийняти рішення про видачу кредиту, провести аналіз платоспроможності та надійності клієнта, або у разі, якщо оформили кредит, але отриманий товар не відповідає якості (повернення в 14-денний термін) — вам допоможе IT справ андеррайтингу та післяпродажного обслуговування.
Вам знайомий номер 729? Якщо ви дзвонили за цим номером або писали в чаті офіційної сторінки Ukrsibbank BNP Paribas Group в Facebook — велика ймовірність, що ви спілкувалися з одним із співробітників Відділу інформаційної довідки — команда обслуговує клієнтів з усіх куточків України та за її межами. Ukrsibbank працює для вас 24 години, 7 днів на тиждень і в будь-який момент готовий допомогти у вирішенні питань. Хочете дистанційно контролювати стан рахунків, оплачувати послуги і здійснювати перерахунок з картки на картку — допоможемо встановити і розповімо, як користуватися нашим мобільним додатком UKRSIB online.
У разі, якщо, користуючись новим товаром, отриманими коштами ви не помітили, як пройшла контрольна дата — ми вас не залишимо і надамо детальну інформацію про способи погашення, допоможемо з пошуком рішення для вирішення ситуації, проконсультуємо, як не допустити виникнення простроченої заборгованості, адже завдання відділу дистанційного врегулювання заборгованості — допомогти клієнтові вийти на рівний графік погашення кредиту і допомогти уникнути порушення умов договору в майбутньому.
Коментарі