Мінфін - Курси валют України

Встановити
28 лютого 2020, 8:52

АМКУ дозволив концесію порту Ольвія. Він отримає 3,4 мільярда інвестицій

Антимонопольний комітет дозволив катарській компанії QTerminals концесувати морський порт «Ольвія». Про це повідомляє сайт відомства.

Антимонопольний комітет дозволив катарській компанії QTerminals концесувати морський порт «Ольвія».
Фото: agropolit.com

Що відомо

«Враховуючи, що концентрація не призводить до монополізації чи істотного обмеження конкуренції на товарних ринках України, АМКУ надав дозвіл на заявлену концентрацію», — йдеться в повідомленні.

Читайте також: Зеленський запропонував міжнародного бізнесу низку проектів для інвестицій

Що таке концесія

Концесія — це форма державно-приватного партнерства, що передбачає передачу об'єктів державної власності (такі як дороги, аеропорти, підприємства тощо) у тимчасове користування приватним підприємствам.

Скільки інвестують в порт

24 січня переможцем концесійного конкурсу в порту «Ольвія» стала компанія QTerminals з Катару. У розвиток порту протягом 5 років інвестують 3,4 млрд грн.

Читайте також: УЗ почне передавати вокзали у приватну власність у 2020 році

Що планують робити

Згідно з презентацією QTerminals, планують модернізувати зерновий термінал, складські приміщення, оновити крани і навантажувальне обладнання.

Крім того, компанія має намір будувати новий зерновий термінал. Для нього буде побудовано два нових причалу з трьома кранами на кожному, а також встановлено стрічковий навантажувач. Також QTerminals планує оновити будівлі, дороги, електромережі на території порту.

Раніше повідомлялося

  • Раніше в концесію був переданий Херсонський морський торговельний порт. Переможцем тендеру стала компанія «Рисоїл-Херсон», яка інвестує близько 300 млн гривень в порт.
  • 3 жовтня Верховна Рада прийняла у другому читанні і в цілому законопроект №1046 про концесії. Він передбачає умови залучення приватного капіталу до управління держмайном.
  • Проект закону пропонує надати негрошову державну підтримку інвесторам. Також передбачається конкурсний відбір концесіонерів, що має поліпшити їх якість.
  • Чинний закон про концесії був прийнятий в 1999 році, але за 29 років у країні не був реалізований жоден масштабний проект на умовах концесії.

Коментарі - 14

+
0
Skpablo17
Skpablo17
28 лютого 2020, 8:58
#
Да ясен пень «инвестируют» в порт мллиарды, как инвестировали и в ТЭЦ ы и другие пережитки советского прошлого. Ну точно, точно- катарский шейх Абуль Семмид Останбеккер. Концессия!
+
+15
bonv
bonv
28 лютого 2020, 10:17
#
Катар славиться єврейськими інвесторами з українськими паспортами:))
+
+38
TheMilk
TheMilk
28 лютого 2020, 9:06
#
«В развитие порта в течение 5 лет инвестируют $3,4 млрд.»
«...предоставление права концессии дает возможность инвестировать около $120 млн в развитие порта.»

???
+
0
Gazzbut
Gazzbut
28 лютого 2020, 10:38
#
Они грн и $ перепутали
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
28 лютого 2020, 10:43
#
А Нел*х скаже, що вже 3,5 з прогнозованих 50 лярдів в зачотці. А виявиться, що і ті 120 лямів прийдуть протягом 5 років. Та ви собі уявіть, що можна побудувати за 3,5 лярди баксів, якщо не давати їх нашим профанам. Бурдж Халіфа коштував 1,5 млрд баксів. За 3,5 можна весь порт золотом покрити.
+
0
Яна Шевченко
Яна Шевченко
28 лютого 2020, 10:46
#
Справді закралася помилка. Дякуємо за уважність
+
0
dddiii
dddiii
28 лютого 2020, 12:16
#
Чото много ошибок последнее время у ВАС
+
0
Gazzbut
Gazzbut
28 лютого 2020, 15:29
#
Они пытаются сайт популяризировать, даже на НЛО тв видел рекламу минфина))) статей стало больше и многие не совсем по профилю и ошибок больше соответственно, я года с 16 сюда захожу - за курсом слежу
+
0
Skpablo17
Skpablo17
28 лютого 2020, 9:28
#
Это- металлолом.
+
0
Rommmas
Rommmas
28 лютого 2020, 10:07
#
Ждем второй сезон Макмафии)).
+
0
bonv
bonv
28 лютого 2020, 10:17
#
Беня Коломойський  інвестував?
+
+10
AleksandrBank
AleksandrBank
28 лютого 2020, 10:38
#
Инвестиции в порты нужны, пока только на речном русле и переправке грузов Нибулон продвинулся. Остальные не о чем, потому там нужны большие инвестиции.
+
+52
vitalik7417
vitalik7417
28 лютого 2020, 11:39
#
Все « эксперты », написали какую — то муть, правда сдобренную заумными словами. Сразу видно, что в теме они ни в зуб ногой, но почему-то, в стиле блондинки, не стесняются нести поток сознания. Я тоже не являюсь экспертом, но наблюдателен и к тому же живу в портовом городе Николаев, к территории которого относится и порт « Ольвия » и работал в Морпорту. Так вот, я свидетельствую, что в Николаеве, как и других портовых городах, идут инвестиции в хранение ( зернохранилища — банки, по новой технологии), переработку, в том числе подсолнечника в масло и перегруз этого всего в портах, силами стивидорных компаний. Порты остались якобы государственным, но почти все, в том числе стивидорные компании, частное. Объемы переработки грузов постоянно растут и вообще, почти каждый год, вводится, что — то новое. Так что, это одно из немногих направлений, куда не на словах, а на деле, идут инвестиции « заграничные», правда из офщоров, предварительно выведенные из Украины. Почему инвестируют? Потому что тут можно заработать, производство с/п постоянно растет и на логистике экспорта можно хорошо заработать. Только за 5 лет, что я работал в Морпорту, в нем было построено 5 современных объектов с инвестициями в десятки млн. долларов, и ещё два рядом с портом, но они работают через порт и это не считая Нибулона, Ника -Теры и Глиноземного. Так что будут живые инвестиции в « Ольвию», не волнуйтесь.
+
0
nvr4d nvr4d
nvr4d nvr4d
2 березня 2020, 14:23
#
Как там НГЗ себя чувствует сейчас, кстати?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися