Ідея Банк розширив канали комунікації з клієнтами. Відтепер клієнти можуть зв'язатись з банком за допомогою чат-бота та довідатися актуальну інформацію про свої кредити, депозити, баланси карток та ін. Новий сервіс забезпечить оперативне надання даних з актуальних питань у зручному форматі.
Ідея Банк запустив чат-бот для клієнтської підтримки на сайті
Наразі чат-бот доступний на сайті Ідея Банку, а саме віконце бота знаходиться в нижньому правому куті.
Для авторизації клієнту необхідно ввести номер мобільного телефону, отримати та ввести код підтвердження авторизації. Наступним кроком з меню — обрати питання, яке цікавить.
За допомогою чат-бота клієнти отримають цілодобовий доступ до актуальної інформації, яка допоможе оперативно вирішувати повсякденні питання, а саме:
Перегляд інформації про розміщені в банку вклади (депозити);
Перегляд інформації по кредитам:
- поточний платіж за кредитом
- дата платежу
- останній зарахований платіж
- сума простроченої заборгованості
- сума повного погашення заборгованості за кредитом
Перегляд інформації по кредитним карткам:
- обов’язковий мінімальний платіж
- сума грейс-періоду
- баланс по кредитній картці
- сума для повного погашення заборгованості за кредитною картою;
Перегляд інформації по платіжним карткам:
- баланс по платіжній картці
- діючі ліміти по платіжній картці
Інформування про виїзд за кордон
Реквізити для оплати
Крім того, найближчим часом в чат-боті очікується можливість блокування карток. Також невдовзі банк планує запустити чат-бот з аналогічним функціоналом в месенджерах Telegram та Viber.
Нагадаємо, наприкінці минулого року Ідея Банк запустив сервіс Google Pay та оновив інтернет-банк Idea Online, а на початку 2020 – запустив цифровий банк O.Bank.
Коментарі