Мінфін - Курси валют України

Встановити
12 лютого 2020, 16:29

Український автопром почав рік з падіння

Українські автовиробники у січні скоротили випуск автомобілів на 5% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Загалом з конвеєрів зійшло 849 автотранспортних засобів. Про це повідомляє «Укравтопром».

Українські автовиробники у січні скоротили випуск автомобілів на 5% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Фото: rbc.ua

Скільки зібрано автомобілів та автобусів

  • За перший місяць року будо виготовлено 787 одиниць легкових автомобілів (на 5% менше, ніж у січні 2019-го) та 54 автобуси (-10%).

Читайте також: Автовиробництво України зросло на 10% за рік

  • Лідером за випуском автобусів став «Черкаський автобус» із показником у 30 одиниць, Часівоярський завод показав результат у 13 од., Чернігівський автозавод – 10 од., ЗАЗ – 1 од.

  • Щодо комерційних автомобілів, то прозвітував тільки «Черкаський автобус» (8 машин).

Читайте також: В Україні різко зріс попит на вживані авто. Лідери 2019 року

Раніше повідомлялося

В 2019 році в Україні було виготовлено 7265 од. автотранспортних засобів або на 10% більше, ніж роком раніше.

  • Легкових автомобілів – 6254 шт. (+11%);
  • Комерційних – 136 шт. (+3%);
  • Автобусів – 875 шт. (+5% до аппг)

Коментарі - 13

+
0
bonv
bonv
12 лютого 2020, 16:54
#
В первый месяц 2020 года украинский автопарк пополнился 786 гибридными иномарками. Это, по данным Укравтопрома, вдвое больше, чем за аналогичный период прошлого года.
Доля новых машин в этом сегменте составила 38%, тогда как в 2019 году показатель был на уровне 34%.
В пятерке самых популярных в Украине гибридов сразу три автомобиля японского производителя. А лучший показатель января у Toyota RAV-4.
Топ-5 моделей-гибридов, которые выбирали украинцы:
Toyota RAV-4 – 178 шт.;
Toyota Camry – 76 шт.;
Toyota Prius – 70 шт.;
Ford Fusion – 67 шт.;
Chevrolet Volt – 63 шт.
+
0
bonv
bonv
12 лютого 2020, 16:55
#
С начала 2020 года на каждый проданный новый легковой автомобиль пришлось четыре регистрации подержанных машин. Среди ввезенных в Украину б/у автомобилей почти каждый второй – свыше 10 лет.
+
+17
Oleksandr M
Oleksandr M
12 лютого 2020, 17:00
#
Этот «умный» шаг властей в погоне за быстрыми деньгами в бюджет еще долго будет аукаться. Воздух в Киеве последние несколько лет просто ужасный.
+
+57
ankrem
ankrem
12 лютого 2020, 19:27
#
В 30-40 летние Вазы, Волги, Камазы, Икарусы норм ?
Или какой то Volkswagen или Audi 10-11 лет отроду больше загрязняют ?
Задолбали уже тупые коменты всех под одну гребенку грести.
+
+15
azakharchuk
azakharchuk
13 лютого 2020, 10:12
#
Мене так само задовбали необгрунтовані коментарі, на кшталт Вашого. Ви маніпулюєте (свідомо, чи не свідомо).

1. Скільки тих 30-40 річних ВАЗів, Волг, КАМАЗів і Ікарусів залишилось? До 1го мільйона? Скільки років їм ще залишилось їздити? За 10-15 років ми мали можливості, якщо не позбутися їх, то звести їх наявність на дорогах до мінімуму рівня статистичної похибки.

2. Звідки цифра 10-11 років? Є офіційна статистика - 60-70% того, що завезено це авто старші 11 років. 32% авто старші 16 років (більш точних цифр не знайшов, але більше 16 може бути і 20, і 30). При темпах імпорту 400-500 тис. вживаних на рік, за останні два роки ми отримали близько 300 тис. нового автомотлоху, або такого що скоро ним стане. Про яку «гребенку» Ви говорите?

3. Ви собі Ауді купили замість КАМАЗа, чи замість Ікаруса? Ці 10 (15-20) - річні Ауді (БМВ, Рено) з'являються на додачу до того, що було. І погіршують екологію (чистоту повітря) на додачу, до того, що було. Порівнювати потрібно не з тим що вже є, і що скоро зникне з доріг в природній спосіб, а з альтернативами, у вигляді нових автомобілів. Так, за ті самі гроші, це буде не 10-11 річне Audi, а новий Renault Logan/Sandero, Peugeot 301, Fiat Tipo, чи щось подібне. Рівень «понтів», звичайно, не той, але і утримувати таке авто в правильний спосіб (купити хороше дитяче автокрісло, а не возити дитину на руках; купити хорошу зимову резину, а не б/в з Європи; не вибивати каталізатор, через те що немає грошей на купівлю нового) набагато легше.
+
0
ankrem
ankrem
13 лютого 2020, 17:09
#
На этом мотлохе (Renault Logan/Sandero, Peugeot 301, Fiat Tipo) ездите сами. Я выбрал 7 летний Опель и не пожалел.
Мое мнение, что зря отменили Евро 5. Ну ок, пусть Евро 4 хотя бы был.
Но ведь и для новых отложили Евро 6. Хотя где ж дизель для них брать ? На наших самых «топовых» АЗС только Евро 5 ДТ.
+
0
azakharchuk
azakharchuk
13 лютого 2020, 20:04
#
Що є, або не мотлохом - це питання дискусійне, але зараз не в тому суть. Просто у Вашому випадку некоректно узагальнювати, тому що в структурі імпорту - вживаних авто віком молодше 7 років менше 12%, тобто Ваш приклад нерепрезентативний.

І повністю погоджуюсь з думкою, щодо Євро-5. Це був би непоганий фільтр, але влада, на жаль, пішла (і далі йде) шляхом популізму і досягненням короткострокових цілей (ігноруючи довгострокові інтереси). А наслідки від цього рішення (зокрема, негативного впливу на екологію), ми відчуємо через десятки років.
+
0
ankrem
ankrem
17 лютого 2020, 13:06
#
Напомню, что этот вариант растаможки был принят предыдущим созывом власти.
+
0
azakharchuk
azakharchuk
18 лютого 2020, 20:20
#
Хм... до чого тут це? В контексті даного питання, не бачу принципової різниці. Нинішня влада, тут також не продемонструвала значного прогресу, лише подальші відтермінування і обіцянки. І кожен квартал коштує нам 100-150 тис. вживаних автівок, 60-130 тис. з яких - це мотлох.

На жаль, запит на популізм в суспільстві - суттєвий. Тому популістичних рішень вистачатиме від будь-якої влади. Допоки люди не почнуть думати довгостроковою перспективою, не варто сподіватися, що влада робитиме щось інше (це знижуватиме її рейтинг, власне, доведено попередньою владою). Ну, а побудувати причинно-наслідкові зв'язки «топити за автомотлох сьогодні»-«погіршення екології»-«діагностувати серьйозну хворобу через 10-20 років» це взагалі вища математика для більшості виборців, тому, на жаль, вольове рішення влади тут єдиний порятунок.

В даному випадку, не маю на увазі Вас, 7 років - це so far so good (хоча мій особистиий варіант - до 5 років + Євро 5), але ж ті 60-70% (тобто їх автомобілі) впливатимуть і на нас. :(
+
0
Lefert
Lefert
18 лютого 2020, 22:10
#
Если голосуют пенсы и заробитчане, то что они могут наголосовать?
+
+24
bonv
bonv
12 лютого 2020, 16:56
#
В январе 2020 года украинские водители приобрели 587 легковых электрофицированных автомобилей. Таким образом, спрос на электрокары в начале этого года на треть больше, чем годом ранее.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
12 лютого 2020, 17:16
#
«В 2019 году в Украине было изготовлено 7265 ед. автотранспортных средств или на 10% больше, чем годом ранее.» - ключевое в конце, что нужно знать по итогу 2019 г.!!!
+
+29
Lefert
Lefert
12 лютого 2020, 18:47
#
То что мертво- умереть не может.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися