Мінфін - Курси валют України

Встановити
28 січня 2020, 12:02

Wizz Air ввів послугу автоматичної реєстрації на рейс

Авіакомпанія Wizz Air ввела послугу автоматичної реєстрації на рейс Auto Check-In і відправки посадкових талонів. Про це повідомляє avianews.com.

Авіакомпанія Wizz Air ввела послугу автоматичної реєстрації на рейс Auto Check-In і відправки посадкових талонів.
Фото: delo.ua

Скільки коштує послуга

Вартість послуги становить 1,5 євро з кожного пасажира.

При додаванні її до бронювання система автоматично зареєструє пасажира за 50 годин до вильоту.

Читайте також: Уряд обіцяє українцям мобільний інтернет навіть в літаку

Як працює послуга

Після додавання послуги під час бронювання квитків система запросить номери телефонів пасажирів при перельоті в межах шенгенської зони, а також паспортні дані при польотах між Шенгеном і третіми країнами.

Зараз ці дані клієнти Wizz Air повинні вводити під час самостійної ручної реєстрації.

Читайте також: З якою кредиткою краще їхати за кордон. Рейтинг карт

Чи залишиться самостійна реєстрація

Самостійна реєстрація на рейс залишиться безкоштовною.

Вона відкривається за 30 днів до вильоту на сайті авіакомпанії для пасажирів, які сплатили вибір місця, і за 48 годин до вильоту для інших пасажирів.

Закривається реєстрація через інтернет за 3 години до часу вильоту рейсу за розкладом.

Нові рейси Wizz Air

  • Wizz Air оголосила про запуск п'яти маршрутів з албанської столиці Тірани міста в Італії за напрямами Ernest Airlines.
  • Перші рейси за напрямками італійської авіакомпанії Wizz Air почне виконувати навесні 2020 року.

Коментарі - 4

+
+15
serjantik
serjantik
28 січня 2020, 13:19
#
Лучше бы исправили проблемы с услугой Priority Checkin и Boarding - во многих аэропортах ЕС на стойках WizzAir при купленной услуге Priority ты проходишь со всеми при регистрации. При посадке проходишь первым, но потом ждешь всех остальных в холодном тамбуре или автобусе, хотя должен, согласно полису, пройти в самолет пассажир первым с Priority. Такое было в Кракове, Ларнаке, Дортмунде
+
0
Oleksandr M
Oleksandr M
28 січня 2020, 14:47
#
Такое во многих аэропортах, где подвозят к самолету на автобусе. Поэтому нет особого смлысла в переплате за прайорити.
+
0
serjantik
serjantik
28 січня 2020, 14:49
#
В Жулянах таких проблем не было - отвезли в отдельном автобусе тех, у кого были Priority сервисы. В Кракове даже на стойке регистрации стояли все в одной очереди.
+
0
antey718
antey718
28 січня 2020, 13:54
#
Услуга «priority» реально не несет в себе никакого приоритета, поскольку ее покупает половина пассажиров чтобы иметь вторую ручную кладь за недорого, ее просто назвали неправильно :), нужно было назвать что-то типа большая ручная кладь. И навряд ли на это как-то можно повлиять, разве что визз будет продавать супер-пупер приоритет за гораздо большие деньги чем сейчас стоит priority.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися