У 2019 році в Україні разом із зростанням ринку страхування і діджиталізацією страхових продуктів стрімко ростуть страхові маркетплейси, які дозволяють порівняти пропозиції від страхових компаній на одному сайті і оформити необхідний поліс в лічені хвилини.
Як українці страхувались у 2019 році
Так, за допомогою одного онлайн-сервісу hotline.finance за 2019 рік було оформлено понад 70,000 страхових продуктів. Сервіс зростає з кожним місяцем на 10-15%, а в загальному за 2019 рік кількість оформлених полісів зросла більш ніж в 10 разів у порівнянні з 2018.
Партнери hotline.finance — Admitad, які працюють з hotline.finance за моделлю CPA (Cost Per Action, що в буквальному перекладі означає «плата за дію» — оплата полісу). Як це працює? Менеджер компанії шукає цільовий трафік, допомагаючи таким чином hotline.finance залучити аудиторію і отримуючи за роботу винагороду.
Аналітики Admitad поділилися своїми спостереженнями за ростом купівельного попиту починаючи з серпня 2018.
Такі показники були досягнуті за рахунок основних продуктів: електронний поліс ОСЦПВ, туристичне страхування, а також додатково за допомогою полісів «Зеленої карти» і оформлення добровільного страхування цивільної відповідальності (ДЦВ).
Зараз трійкою лідерів в Україні серед сервісів, що дозволяють порівняти і оформити страхові продукти онлайн, є: hotline.finance, додаток privat24 і polis.ua.
У 2019 інтерес споживачів до фінансового маркетплейсу виріс в 9 разів.
Сервіси ростуть з кожним місяцем, і такий темп триватиме в 2020 році зі збільшенням частки електронних полісів і переведенням нових продуктів в онлайн.
В Україні термін «страхові маркетплейси» з'явився зовсім нещодавно. В Європі, згідно з даними звіту McKinsey за 2019 рік, обсяг продажів через страхові маркетплейси досягає 3,6 млрд € в Великобританії, 1,2 млрд € в Німеччині, 0,8 млрд € в Італії. Схожі показники і в інших європейських країнах. При цьому частка онлайн-продажів всіх страхових продуктів через маркетплейси вже становить 50%.
В результаті, сформувалися ТОПи страхових маркетплейсів в Європі:
Входить до ТОП-3 маркетплейсів у Великобританії.
8 млн відвідувачів на місяць, згідно з даними similarweb.
Входить до ТОП-3 маркетплейсів у Великобританії.
7 млн відвідувачів на місяць, згідно з даними similarweb.
№1 страховий маркетплейс в Італії.
4,5 млн відвідувачів на місяць, згідно з даними similarweb.
Коментарі