Мінфін - Курси валют України

Встановити
21 січня 2020, 12:09

Як українці страхувались у 2019 році

У 2019 році в Україні разом із зростанням ринку страхування і діджиталізацією страхових продуктів стрімко ростуть страхові маркетплейси, які дозволяють порівняти пропозиції від страхових компаній на одному сайті і оформити необхідний поліс в лічені хвилини.

Так, за допомогою одного онлайн-сервісу hotline.finance за 2019 рік було оформлено понад 70,000 страхових продуктів. Сервіс зростає з кожним місяцем на 10-15%, а в загальному за 2019 рік кількість оформлених полісів зросла більш ніж в 10 разів у порівнянні з 2018.

Партнери hotline.finance — Admitad, які працюють з hotline.finance за моделлю CPA (Cost Per Action, що в буквальному перекладі означає «плата за дію» — оплата полісу). Як це працює? Менеджер компанії шукає цільовий трафік, допомагаючи таким чином hotline.finance залучити аудиторію і отримуючи за роботу винагороду.

Аналітики Admitad поділилися своїми спостереженнями за ростом купівельного попиту починаючи з серпня 2018.

Такі показники були досягнуті за рахунок основних продуктів: електронний поліс ОСЦПВ, туристичне страхування, а також додатково за допомогою полісів «Зеленої карти» і оформлення добровільного страхування цивільної відповідальності (ДЦВ).

Зараз трійкою лідерів в Україні серед сервісів, що дозволяють порівняти і оформити страхові продукти онлайн, є: hotline.finance, додаток privat24 і polis.ua.

У 2019 інтерес споживачів до фінансового маркетплейсу виріс в 9 разів.

Сервіси ростуть з кожним місяцем, і такий темп триватиме в 2020 році зі збільшенням частки електронних полісів і переведенням нових продуктів в онлайн.

В Україні термін «страхові маркетплейси» з'явився зовсім нещодавно. В Європі, згідно з даними звіту McKinsey за 2019 рік, обсяг продажів через страхові маркетплейси досягає 3,6 млрд € в Великобританії, 1,2 млрд € в Німеччині, 0,8 млрд € в Італії. Схожі показники і в інших європейських країнах. При цьому частка онлайн-продажів всіх страхових продуктів через маркетплейси вже становить 50%.

В результаті, сформувалися ТОПи страхових маркетплейсів в Європі:

MoneySuperMarket

Входить до ТОП-3 маркетплейсів у Великобританії.

8 млн відвідувачів на місяць, згідно з даними similarweb.

Compare the Market

Входить до ТОП-3 маркетплейсів у Великобританії.

7 млн відвідувачів на місяць, згідно з даними similarweb.

facile.it 

№1 страховий маркетплейс в Італії.

4,5 млн відвідувачів на місяць, згідно з даними similarweb.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися