Мінфін - Курси валют України

Встановити
17 січня 2020, 10:25

Аудіо-скандал: Гончарук написав заяву про відставку

Прем'єр-міністр України Олексій Гончарук написав заяву про відставку і передав її президенту. Про це він написав в своєму Telegram-каналі.

Причина звільнення

«Я прийшов на посаду — виконувати програму президента. Він є для мене взірцем відвертості та порядності. Проте, щоб забрати будь-які сумніви нашої поваги та довіри до президента, я написав заяву про відставку та передав її президенту з правом внесення в парламент», — написав він.

Прем'єр перерахував досягнення, яких вдалося досягти його команді за чотири місяці, наголосивши, що головний виклик для них — остаточно подолати корупцію в державному секторі.

«На жаль, за кілька місяців досить складно знищити кримінальні схеми, які вибудовувалися десятиріччями. Головне, що зупинятися ми не маємо права та не будемо! Як би цього не хотіли наші опоненти, що звикли жити у тіні», — написав Гончарук.

Саме з такими діями чинної влади прем'єр пов'язує появу в мережі резонансних «зливів», спрямованих на дискредитацію керівництва держави.

Передісторія

  • Раніше низка Telegram-каналів поширила аудіозаписи, на яких декілька людей обговорюють підготовку доповіді з економічної політики президента, а також причини і наслідки підвищення курсу гривні. Людина з голосом, схожим на голос прем'єр-міністра Олексія Гончарука, говорить про «примітивні» уявлення президента в економіці, а себе називає «профаном в економіці».

  • Як стверджується, запис було зроблено 16 грудня, і в нараді брали участь, окрім Гончарука, заступник голови Нацбанку Катерина Рожкова, міністр фінансів Оксана Маркарова, заступник керівника Офісу президента Юлія Ковалів та інші.

Раніше повідомлялося

  • 29 серпня 2019 року Олексій Гончарук бувпризначений на посаду прем'єр-міністра України. «За» проголосувало 290 народних депутатів дев'ятого скликання.

  • За освітою Гончарук юрист, працював керуючим партнером в одній з юридичних фірм.

  • У 2014 році балотувався в народні депутати в №1 списку партії «Сила людей», яка тоді набрала 0,1% голосів.

  • Згодом Гончарук був позаштатним радником скандального міністра екології Ігоря Шевченка, якого запам'ятали як людину, який літав на одному чартері з олігархом Олександром Онищенком.

  • Далі нинішній заступник глави ОПУ працював радником першого віце-прем'єра Степана Кубіва. З 2015 року Гончарук очолив офіс ефективного реагування BRDO, який фінансує Європейський Союз.

Коментарі - 109

+
0
gaevie
gaevie
17 січня 2020, 10:33
#
Первый пошел!
+
+153
demarin
demarin
17 січня 2020, 10:56
#
Дубілета в прем'єри!!!
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
17 січня 2020, 11:03
#
Дубинского сразу, и сразу большое ведро поп-корна.
+
+6
yarg
yarg
17 січня 2020, 11:26
#
Максика Бужанского :)
+
+1
05974950
05974950
17 січня 2020, 13:52
#
Лучше его Маму! Она любит скорость))
+
+15
Seven S
Seven S
17 січня 2020, 11:31
#
Того Дубилета, который судится с НБУ за приватбанк?
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 11:34
#
Я так розумію мова за його сина - Дмитра.
Он виконавчий директор Нафтогаза Вітренко. А якщо згадати яка його мама ватниця і клоун - то дивуєшся як яблуко від яблуні далеко впало.:)
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 січня 2020, 13:20
#
Andrey M

Дмитрий Александрович Дубилет — министр Кабинета министров Украины с 29 августа 2019 года.
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 13:22
#
Да ви прямо «капитан очевидность».:)
Напишіть що Гончарук — Прем"єр, а Зеленський — Президент.
А то без цієї інформації від вас я не знав на якій посаді молодший Дубілет працює.
Чи ви самі про це тільки сьогодні дізналися і вирішили поділитися «новиною»?:)

Те що він нині Міністр в уряді Гончарука обмежує його в майбутньому стати Прем"єром?
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 січня 2020, 13:49
#
«Да ви прямо «капитан очевидность».:)»

Ну если верить вашим текстам, то ...
 
"Я так розумію мова за його сина - Дмитра.
Он виконавчий директор Нафтогаза Вітренко."
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 14:55
#
І що вам тут не зрозуміло? 
Мова про те, що син і батько чи мати це часто різні люди з різними цінностями.
Хоча, для того щоб це зрозуміти потрібно логічно мислити, а це не всі вміють.
+
+210
Kaleb
Kaleb
17 січня 2020, 10:34
#
Интересно, Рожкова/Смолий с Маркаровой следом за премьером-реформатором не собираются?
+
+9
05974950
05974950
17 січня 2020, 13:57
#
Побеждает, кто не воюет © Аваков )
+
+30
viicore
viicore
17 січня 2020, 10:44
#
На основании? Какие вобще к премьеру претензии? Вы думаете совещания где-то проходят по другому?
+
0
05974950
05974950
17 січня 2020, 13:58
#
А в каком вы болоте живете?
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
17 січня 2020, 11:04
#
НБУ может прямым текстом говорить, что они «срали» на Президента, их увольняет ВР только при определенных случаях.
+
+25
Ferox
Ferox
17 січня 2020, 10:36
#
Кому написал? Зеленскому? А я думал, Рада его может только уволить.
+
+126
Umberto9
Umberto9
17 січня 2020, 10:37
#
Кто то объясните «проФФесору» Гончаруку- что заявление он должен подать на имя Разумкова, а не Зеленского. Ну вообще ни в чем не разбирается человек
+
+205
yarg
yarg
17 січня 2020, 10:42
#
Президент тоже не разбирается. Сейчас это норма :)
+
+30
demarin
demarin
17 січня 2020, 11:35
#
Ця норма діє в Україні з 1991 року.
+
0
yarg
yarg
17 січня 2020, 11:39
#
И кого сейчас это волнует. 
не забывайте - к власти пришли спичмейкеры и парикмахеры интимных причесок. 
Какое им дело до конституций и прочей старперской ерунды ?
+
+30
demarin
demarin
17 січня 2020, 12:00
#
Не забувайте що такі кадри приходять  починаючи з 1991 року, ця рада нічим не відрізняється від всіх попередніх, крім віку.
+
0
yarg
yarg
17 січня 2020, 12:02
#
До 1991 были еще хуже....
довести Украину до талонов на сахар  - это нужно было уметь....
+
0
demarin
demarin
17 січня 2020, 12:04
#
Ви самі собі тепер протирічите, пишите що зараз це норма що не розбирається, а потім що до цього було ще гірше )))
+
0
yarg
yarg
17 січня 2020, 12:36
#
И в правительствах гройсмана и авакова и азарова - были специалисты . которые разбирались в том , что делают. Сейчас - увы. 
при совке - до 1991 - была совсем попа. дохозяйствовались до голода и развала.
+
+15
demarin
demarin
17 січня 2020, 13:25
#
Тобто ви хочете сказати що при Гройсману і Азарову люди жили набагато краще і економіка процвітала, а зараз повний занепад? смішно читати такі коментарі)
+
0
huliolopez
huliolopez
17 січня 2020, 13:36
#
На скільки там впала промисловість в листопаді - на 10%? Мені теж дуже смішно (ні) читати такі коментарі.
+
0
yarg
yarg
17 січня 2020, 13:37
#
«при гройсману - это аж пол-года назад». 
конечно лучше. 
при азарове ? скажу о себе - я жил лучше. я тогда работал скромным начальником отдела на зарплате 20000 гривен. 2500 долларов.
+
0
demarin
demarin
17 січня 2020, 13:59
#
А я жив втричі краще при Тимошенко, поверніть мені її))) (жартую, не потрібно). При Азарові і Гройсману було гірше ніж зараз. Чи означає це що Тимошенко кращий прем'єр (не спішіть з відповідю, згадайте все що було нею зроблено)
+
0
demarin
demarin
17 січня 2020, 14:34
#
Huliolopez, при Азарові долар коштував 5грн., зараз 24грн за долар. Хто винен що зараз 24грн, Зе, По чи Яник?
+
0
Васян Васькин
Васян Васькин
17 січня 2020, 15:32
#
До Азарова доллар стоил 1,82 . Не помнишь ? А что до «кровосиси» , при нём доллар уже был 8 . В 2008 он ещё с сынком крал по мелочам , он стал премьером  уже при Вите , крадуне шапок . Если не ошибаюсь в 2010 . То что он был в.о. премьера 2 недели  в 2005 , на экономику страны не повлияло ни как .
+
+15
viicore
viicore
17 січня 2020, 12:23
#
Для таких умников как вы, он на своем выступлении в раде специально уточнил, что писал его на имя головы ВР, но подал президенту, тот в свою очередь если сочтет нужным внесет его в вр на рассмотрение. Мы все прекрасно поняимам что кроме президента никто ничего не решает т.к. к тому сброду просто нет доверия. (не в обиду кому-то лично, навреняка там естьи порядочные ребята и много, но, сброд себя так зарекомендовал.
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 12:24
#
+15
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 січня 2020, 13:24
#
Viicore
«тому сброду просто нет доверия. (не в обиду кому-то лично, навреняка там естьи порядочные ребята и много, но, сброд себя так зарекомендовал.»

По странному стечению обстоятельств — весь т.н. «сброд» попал в ВРУ
исключительно по спискам партии «Слуга Народа» имени президента Зеленского.
Злые языки говорят, что верхнюю часть партийного списка «СН» Зеленский утверждал единолично.
+
0
Васян Васькин
Васян Васькин
17 січня 2020, 13:54
#
А Вы думаете за Юзика Корявченко , проголосовали избиратели ? Или за прочих депутатов из МАМА-ХОХОТАЛА .
+
+100
20400808
20400808
17 січня 2020, 10:37
#
Почему президенту передал? Он не перед ним отчитываться должен, а перед парламентом, туда и заявление. У нас что времена Кучмы?
+
+76
viajador
viajador
17 січня 2020, 10:48
#
По понятиям обязан выразить уважение пахану. Остальное формальности. Иначе Дубинский и Бужанский моргалы прямо в кабинете выколят.
+
0
Stich626
Stich626
17 січня 2020, 11:50
#
Пустоголовому Яне*** в 42 года-так привычней чтоб челобитную подавали, они там из команды так и не поняли, что у нас парламентско- президентская форма правления, а не КПСС
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 12:01
#
У нас жоден Президент не міг погодитися з тим, що у нас Парламентсько-президентська форма правління. Тому всі Президенти тянули «одіяло на себе» розставляючі на силові пости, на ключові посади в судах своїх кумів, друзів чи просто залежних від них осіб.
+
+15
viicore
viicore
17 січня 2020, 12:26
#
Все понимаем, что все эти ребята в раде только благодрая доверию к презику, выехали на этой волне, без него они все никто.
+
0
TOMAgavk
TOMAgavk
17 січня 2020, 13:30
#
И без Бени тоже,правда ни все.
+
+9
rudyy
rudyy
17 січня 2020, 10:47
#
Там всё уже решили, немного поругают его и оставят всё как есть, а зепрезидент его простит.
+
+56
SAndreyS
SAndreyS
17 січня 2020, 10:59
#
Мне вот интересно, а кто-то думает, что Гройсман, Тимошенко и иже с ними лучше в экономике разбирались? Мне Зе власть не нравится. Но премьер Гончарук все же лучше, чем любой Бенин премьер...
+
0
viicore
viicore
17 січня 2020, 12:28
#
Выше очень адекватное мнение, внемлите.
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 12:30
#
«Но премьер Гончарук все же лучше, чем любой Бенин премьер...» - повністю погоджуюсь!
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
17 січня 2020, 13:30
#
SAndreyS

«премьер Гончарук все же лучше, чем любой Бенин премьер»

Неужели в сорока миллионной стране кроме Гончарука и нескольких «бениных» кандидатов в Премьеры
вообще нет никого, кто бы мог нет только формально возглавить Кабмин, но и профессионально им руководить.

Не верю я в незаменимость Гончарука и в отсутствие альтернативы для страны.

+
0
SAndreyS
SAndreyS
17 січня 2020, 13:47
#
Qwerty, проблема в том, что в этой команде выбирают не профессионалов, а членов команды, которые в большинстве дилетанты, но часть этих дилетантов еще и Бенины.
А найти нормального премьера легко.
+ Если сам Зеленский после разговоров с селянами решает снизить объем земли в одни руки до 10 000 га, не слушая профессиональные мнения, а полагаясь исключительно на то, «чтобы народу понравилось», я вообще не понимаю, как у него может быть нормальная профессиональная команда в Правительстве. Ведь профессионал обычно предлагает совершенно не то, что нравится публике.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 січня 2020, 14:09
#
Если Зеленский не готов привлекать к работе профессионалов, а нацелен исключительно на «членов команды» - это проблема мировоззрения Зеленского, которая боком вылазит всей стране.
+
0
SAndreyS
SAndreyS
17 січня 2020, 14:43
#
Я не сторонник борьбы с «ветряными мельницами». Зеленский президент, у него большинство в ВР и он может назначить кого-угодно. 
Нравится мне Гончарук и Зеленский или нет, а не хочу назначения кого-то еще худшего. Вот и все. 
Если вместо Гончарука возьмут кого-то достойного, я буду только рад, но если придет человек Коломойского будет плохо. 
+
0
05974950
05974950
17 січня 2020, 14:03
#
+15
Коню в сферическом вакууме сложно что-либо доказывать. Дальше носов не видят.
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 15:02
#
"Неужели в сорока миллионной стране кроме Гончарука и нескольких «бениных» кандидатов в Премьеры
вообще нет никого, кто бы мог нет только формально возглавить Кабмин, но и профессионально им руководить."
- коли відповісте чи можна було найти професійнішого Генпрокурора чим без юридичної освіти кума Порошенко Луценко, під якого навіть законодавство міняли, тоді і знайдете відповідь на своє питання.
+
+15
yarg
yarg
17 січня 2020, 16:35
#
Почему бывший министр внутренних дел не может быть прокурором - отдельный вопрос. Если убрать классовую ненависть - никаких особых причин нет. Просто некоторые ненавидели Луценка.  что подтверждается подчеркиванием кто чей кум и односельчанин. 

Заметим - против директора ДБР «Трубы» , опозорившегося  постоянными скандалами , коррупцией и звонками «чего изволите» в администрацию бубочки - вы ничего не имеете. Видимо там образование нужное было :))))
+
0
Італій .
Італій .
17 січня 2020, 11:01
#
Написав заявление президенту Гончарук в очередной раз подтвердил что Коломойский был прав.
+
0
viicore
viicore
17 січня 2020, 12:29
#
Он пиисал по форме, но передал президенту. Это его команда и он будет решать.
+
0
Васян Васькин
Васян Васькин
17 січня 2020, 13:58
#
То есть , решать будет не Закон , а команда ? Это парламент или шобла  приблатыканых  ?
+
0
viicore
viicore
17 січня 2020, 14:24
#
По закону мы уже живем 30 лет, как-то не очень помогает.
+
0
NN NN
NN NN
17 січня 2020, 11:03
#
Попутного ветра «профан». НБУ: гривна будет стабильной после заявления Гончарука об отставке, курс не «улетит». Все верят!?
+
+15
vlad9486
vlad9486
17 січня 2020, 11:05
#
Кабмін - це краще що було в команді зелених. Бонв мабуть зараз радіє що Коломойський переміг Гончарука. Він же так (безграмотно) тут топив проти кабміну Гончарука.
+
0
Stich626
Stich626
17 січня 2020, 11:08
#
Теперь куда в  Ростофф?
+
0
demarin
demarin
17 січня 2020, 11:09
#
А Гройсман в Ростов поїхав після звільнення?
+
0
yarg
yarg
17 січня 2020, 11:37
#
Так то Гройсман...
а «молода зелена команда» на Ростов аж зашурхотить. до спонсора.
+
+15
demarin
demarin
17 січня 2020, 12:01
#
У вас є докази спонсорування чи просто аби ляпнути?
+
0
yarg
yarg
17 січня 2020, 12:32
#
Дайте перечень - что для вас является доказательствами. 
для меня - достаточно полетов из Омана в Москву на тайные переговоры на самолете Медведчука.
но если для вас такими доказательствами служат платежки с мокрой подписью путина - я вас разочарую. такого вы не получите. потому что нужно быть реалистом , а не играться в «зеленых человечков» , «настамнет» и «а не докажите».
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 12:45
#
Тобто на факті того, що є відеодокази неодноразових вечірніх приїздів Медведчука до Порошенко для приватних зустрічей (на противагу відсутності такого відео по Зеленському) для вас теж є фактом підтвердження роботи Порошенко на «запоребрик»? 
Чи «точка зрения зависит от места сидения»?
+
+15
yarg
yarg
17 січня 2020, 13:06
#
Приезды медведчука (члена в то время , минской контактной группы) к президенту -это одно дело. 
а вот тайные полеты на самолете медведчука в москву , для нигде не анонсированных переговоров неизвестно с кем - немножно другое. 

Ну и да , вы не видите разницу в отношении россии к порошенку и зеленскому ? это уже достаточный индикатор.  Говорить о «работе порошенка на запоребрик» могут только запоребриковые тролли , да и те сами себе не верят :)
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 13:13
#
Таємні приїзду на приватну територію? 
А чому з цього робити таємницю? Тільки щось відразу після цих відвідувань не те що нікого не звільнили - військових моряків відправили в рейд, де вони потрапили в полон.  Після чого був військовий стан (дякувати ВР що змогли протистояти бажанню Порошенка ввести його на 2 місяці, цим зірвавши вибори).
+
+45
yarg
yarg
17 січня 2020, 13:35
#
Тайна - это то , о чем никто не знает. и вы бы не знали.
приезд на своем автомобиле , с автомобилем охраны , все это снимает пара групп журналистов бегая вокруг - это не «тайный визит». 
«тайный визит» - это поехать неведомо зачем в Оман, а по дороге домой - «просто заехать в гости к соседям» . Ну и слухи что в Омане он встречался с Сурковым.
Если бы не иранцы не сбитый самолет - все бы думали «наш ослик на пляже валялся». 

Относительно военного положения - речь о нем была в декабре. 
порошенко стал президентом 31 мая.  соответственно до окончания его 5-летнего срока было еще пол-года. Это даже не считая того , что военное положение вводит не порошенко , а рада. 
Ну и да - россия ненавидит порошенка люто. даже сейчас. А вот с бубочкой  - картина совсем другая. целования в десна....
+
+15
demarin
demarin
17 січня 2020, 13:55
#
Таємна зустріч Пороха і Медведчука не таємниця бо про неї знають і так було задумано, а таємна зустріч Зе нібито з Путіном про яку всі також знають таємниця. І там і там всі нібито знають, але там таємниця а тут ні.
Л-логіка
+
+15
yarg
yarg
17 січня 2020, 14:19
#
А что вы знаете о встрече ослика с путиным ? а ничего. одни догадки , основанные на полетах самолетов ,несовпадении времени прилета и т.п. 
А приезд медведчука снимали сьемочные группы. заметим - они там уже были . значит их о приезде уведомили вообще заранее. 
такая вот логика.
+
0
Васян Васькин
Васян Васькин
17 січня 2020, 14:09
#
Вот тебе видео с Зе

https://youtu.be/qvpWTGyqXf8
+
0
kuvaldometr
kuvaldometr
17 січня 2020, 14:36
#
Ну і де відео з Зе? тільки перегляди накрутити
+
0
demarin
demarin
17 січня 2020, 13:31
#
Тобто ваші фантазії і здогадки це і є ваші докази? геніально!
+
0
yarg
yarg
17 січня 2020, 14:19
#
Еще раз - что именно вы считаете «железным доказательством»? 
в вашем понимании.
+
+15
demarin
demarin
17 січня 2020, 14:31
#
Явно не ваші догадки, в мене інші догадки, але ж я їх вам не висуваю як офіційну версію. Ви ж свою фантазію наводите як доказ, хоча це просто ваша фантазія. Можете не старатися, я знаю за кого ви тут розпинаєтеся і доказувати вам що ви не праві вам не буду.
+
0
yarg
yarg
17 січня 2020, 14:58
#
Еще раз - вы потребовали доказательств. я уточнил - что именно вы считаете доказательствами ? 
получил в ответ истерику с общим смыслом - «что бы ты не дал - я это доказательством считать не буду. у меня религия, какие доказательства???»
ну ок.
+
0
demarin
demarin
17 січня 2020, 15:08
#
Доказ це те що можна побачити, послухати, пощупати, тобто що підтвердить ваші слова. А у вас ваші слова є підтвердженням ваших слів)
+
0
yarg
yarg
17 січня 2020, 16:37
#
Так в чем проблема ? слушайте . щупайте , анализируйте услышанное.  кто же запрещает ?  Но ведь не хотите же.
+
+30
AleksandrBank
AleksandrBank
17 січня 2020, 11:10
#
Профан думал что будет легко, как на самокате ездить по офису и давать указания в частной компании, вот только он еще не понял, что он работает на высшей госуд.должности, и чтобы достичь того, чтобы спокойно кататься на самокате и легко раздавать указания, нужно государству Украина быть на уровне Нидерландов или Финляндии. 
Ошибка - что будет легко, Зеленский понял что будет тяжело, и шутками уже не отделаешься. Потому хвалить себя, что Я профан, вот только ты пока не Профан как Премьер, им стать нужно еще.
+
+59
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 11:23
#
А як на мене, то Гончарук на тих плівках сказав правду щодо розуміння Зеленським принципів макроекономіки. 
А взагалі то, даний удар по Кабміну був з боку «крила Коломойського», глянь те як зараз різні Дубінські кричать про необхідність відставки, на яких каналах найбільше розганяється ця тема.. Гончарук просто відмовився грати на користь Коломойського... Якщо Зеленський винесе в ВР питання щодо звільнення Гончарука - підтвердить свою залежність від Коломойського.

Здивувало що Порошенко в цьому випадку підтримав Гончарука, але він все вірно зауважив щодо того, кому це вигідно.

Це перша серйозна перевірка щодо монолітності нинішньої команди Зеленського та перспективи її розпаду на відверто ворогуючі угрупування.
+
0
yarg
yarg
17 січня 2020, 11:26
#
«монолитности» ? зеленые изначально командой небыли.
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 11:29
#
Ну їх намагалися зліпити в щось єдине ціле, навіть на спільне навчання возили щоб привити якесь єдине бачення та пояснити що від них тепер хочуть.. 
Хоча в класичному розумінні командою назвати їх складно, бо партія формувалася «на коліні» без формування єдиних цілей та цінностей, просто «за все хороше і щоб не було війни». Для виборів цього виявилося достатньо, для того щоб депутати від різних груп впливу працювали як єдине ціле - цього просто недостатньо.
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
17 січня 2020, 13:43
#
«Ну їх намагалися зліпити в щось єдине ціле, навіть на спільне навчання возили щоб привити якесь єдине бачення та пояснити що від них тепер хочуть..»

Даже коммерческие банки, и ОТП-банк не исключение, не опускаются до таких глупостей, чтобы набирать на должности начальников отделений и старших экономистов — парикмахеров, фотографов и безработных. Вы почему-то сначала требуете наличие специализированного образования и опыта работы по специальности а затем ещё и проводите различные собеседования.

Мне вот интересно, сможет ли хоть один банк как-то функционировать, не говоря уже о прибыльной работе — если на главу правления назначить шоумена, а в его замы фотографов, парикмахеров и бывших безработных — основное условие — они никогда не должны были ничего знать о банках, а тем более никогда в них не работать…

Зато для управления страной такой вариант многим кажется чуть ли не единственно правильным.
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 15:06
#
Ви згадали як не посаду Генпрокурора попередній Президент назначав свого кума що не має освіти і під нього закон міняли?
Поясніть логіку цього призначення, тоді можна буде говорити яка логіка призначення нинішніх урядовців.
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
17 січня 2020, 15:26
#
Кроме постоянного упоминания о генпрокуре Луценко у вас вообще никаких других аргументов нет, а жаль...
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 15:29
#
Шкода що ви жодного разу так і не знайшли що відповісти.

А ще були великі професіонали Свинарчуки в міноборонпромі, мій земляк Пашинський та багато інших
Прсто Луценко це яскравий приклад, на який вам просто нічого відповісти і змушує хоч інколи вас спробувати подумати.
+
0
yarg
yarg
17 січня 2020, 16:39
#
Заметим «професіонали Свинарчуки» добились результатов , которых не достиг до них никто.  Украина при них сделала реальный прорыв в производстве военной техники. 
https://tsn.ua/ru/ukrayina/ukraina-provela-uspeshnye-ispytaniya-krylatoy-rakety-neptun-1451172.html

а то . что их использовали в грязных предвыборных играх Бигуса-зеленского - это трагедия для страны.
+
0
Andrey M
Andrey M
20 січня 2020, 16:47
#
Перепродажа білорусько-російських МАЗів під логотипом Богдан втридорога - дійсно прорив:)
Корупційний нарив який прорвав.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
20 січня 2020, 20:41
#
Andrey M

Для определения уровня «в тридорога» неплохо бы и две цены озвучить.

Например по Авакову — это глава МВД, которому доверяет Зеленский, было уголовное дело по поставке рюкзаков — так там и суммы и цены были и даже расчёт их превышения.

А вот по вашим претензиям, которые вычитали из интернета, никаких уголовных дел не зафиксировано.
Срочно сообщите Ирине Венедиктовой — пусть 14-е уголовное дело сочиняет…
+
0
yarg
yarg
20 січня 2020, 22:18
#
Она не знает и что с предыдущими делать. расследовать - глупо , а закрывать - страшно.
+
+28
20400808
20400808
17 січня 2020, 11:28
#
Почему Вас удивила реакция Порошенко, он должен был радоваться тому что может быть премьер от Коломойского куда похуже Гончарука? С точки зрения рейтингов - да, должен был, но он думает о безопасности страны в первую очередь.
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 11:32
#
Якби я вірив що у Порошенко на першому місці країна, а не власні інтереси та амбіції — я б не сильно здивувався його підтриці Гончарука.
Все таки страх що Коломойському нарешті вдасться стати тіньовим кардиналом і він відповість Порошенко взаємністю за втрату Привата та тимчасове вигнання — свою роль теж грають.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 січня 2020, 13:34
#
Кабмин ничего не решает в судебных спорах между НБУ и Коломойским,
а тем более в международных судах в Англии, США и Израиле.

Поэтому даже если Коломойского назначат главой Кабмина - это не изменит позицию НБУ.
Для изменения позиции НБУ надо Коломойского назначать вместо Смолия.
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 15:07
#
Ні, Кабмін взагалі нічого не вирішує, їх завдання «обличчям торгувати».
Продовжуйте далі, цікаво спостерігати за розвитком деменції.
+
+21
vlad9486
vlad9486
17 січня 2020, 11:17
#
Нікого Гончарук там не образив. Сам Зеленський публічно скільки хамив чиновникам що якби в цього народу була гідність, вже прогнали би Зеленського.
+
+25
ballistic
ballistic
17 січня 2020, 11:44
#
Зливи 2000-х. Вбивства журналістів, крадіжки, бандитські розборки політиків, темники.

Зливи після Євромайдану. Саакашвілі кричить бебебебе, Аваков кидає в нього стакан, російські шпигуни , корупція на реформах.

Зливи 2019. Група людей тихо без матів по черзі намагається розробити стратегію комунікації своїх тез для президента. Звучать слова типу кейсіанство. Співрозмовники називають профанами себе, а не інших.

Зливи 2030. Міністр економіки побудував регресійну модель для передбачення безробіття, але взяв логіт замість пробіту. Йому п#%да.

/Тимофій Брік/
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
17 січня 2020, 11:48
#
Очень плохо, что он написал заявление из за скандала, а не из за своей работы!
+
0
Kalluri
Kalluri
17 січня 2020, 13:02
#
Не вышло получать тонны бабла
+
0
Васян Васькин
Васян Васькин
17 січня 2020, 13:28
#
То он доказывал , что на плёнках не его голос , даже в ролик выложил в инете . то вдруг решил  уйти .  Не сумел извиниться перед Зе ?
+
0
TOMAgavk
TOMAgavk
17 січня 2020, 13:41
#
ШО вы кипишуете,как говорят у нас в Одессе,будет вам Премьер.На такую зарплату и возможности и я бы согласился.
+
0
Васян Васькин
Васян Васькин
17 січня 2020, 14:12
#
Не суетись, может ты ещё и не подойдёшь. Эта должность только для профанов.
+
0
TOMAgavk
TOMAgavk
17 січня 2020, 16:08
#
Тогда срочно нужно записаться в 95 квартал.
+
+15
qZen
qZen
17 січня 2020, 14:28
#
Прослушал три записи. Группа людей готовиться питчить президенту вопросы связанные с макроэкономикой.
Обсуждают как ему это донести так, что бы человек не шарящий в экономике понял. Что тут оскорбительного я хз.
По логике украинцев — президент = АКадемик и профффффесор доктор всех наук и всех наук и всех инстититов
+
0
Васян Васькин
Васян Васькин
17 січня 2020, 14:56
#
Пустоголовому президенту , не шарящему в экономике . Я ничего , от себя , не наговорил ?
+
0
qZen
qZen
17 січня 2020, 16:53
#
Всё отсебятина. Таких слов не было.
+
+30
qZen
qZen
17 січня 2020, 14:30
#
Но судя по реакции общественности, украинцы это тот народ который заслуживает жить в нищете. 99% населения не знают как работает экономика, рынок. Но всё шарят в политике. 
Вы воду перед телевизором заряжади в 90-х. Богоизбранный народ.
+
0
Васян Васькин
Васян Васькин
17 січня 2020, 14:55
#
Богоизбранный у нас только президент . Его папа в Израиль возил , для ритуала .
+
0
Andrey M
Andrey M
17 січня 2020, 15:10
#
QZen, +15

У нас на сайті Мінфіна всі знають як вірно керувати державою, так само як на ресурсі футбол.юа як краще тренувати Динамо К щоб вони нарешті почали грати:)
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
20 січня 2020, 21:51
#
Альтернативное мнение Юрия Бутусова…

«Записи Гончарука»

Перечень компетенций главы Кабмина от Анатолия Аверина…

Украине нужен профессиональный премьер...

.
+
0
yarg
yarg
20 січня 2020, 23:24
#
У нас практически отсутствует класс профессиональных бюрократов. и это очень плохо. 
скамейка запасных у любой власти настолько короткая , что пипец. 
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися