Вже шостий рік Ощадбанк проводить оптимізацію мережі установ. Перш за все це її якісне оновлення з перебудовою всіх процесів.
Відділення, з якого почалось реформування мережі Ощадбанку, відзначило день народження
За цей період усередині старого Ощаду побудовано сучасний банк з 658 відділеннями нового формату. Серед них 24 інклюзивні установи, мобільні стаціонарні відділення та на базі КрАЗів, які обслуговують людей у Донецькій і Луганській областях, преміум-центр у Києві на Воздвиженці, 61 преміум-зона у відділеннях у всіх областях України. В нових відділеннях працює 507 зон самообслуговування. Паралельно банк скорочує певну кількість малоефективних відділень, результат яких компенсується за рахунок інших установ та дистанційних каналів обслуговування.
Першою установою нового формату стало відділення у столичному ТРЦ «Гуллівер», яке щодня доводить свою ефективність, обслуговуючи до 800 клієнтів. Загалом тут обслуговується понад 20 тисяч клієнтів – від пенсіонерів до преміум-сегмента і представників малого та середнього бізнесу. Відділення має найдовший робочий графік – 13 годин роботи на добу без вихідних.
«Ми побудували нову філійну мережу: по суті створили новий банк у старому. Як результат – сьогодні відділення розвантажено і головне – перетворено з ощадкас на сучасні повноцінні банківські установи з високим рівнем обслуговування. Оновлена мережа генерує вдвічі більше чистого комісійного доходу, ніж мережа зразка 2014 року. Наприклад, банк збільшив свою частку ринку депозитів фізичних осіб з 7 до 23%. Цього року модернізація продовжиться. Ми називаємо це еволюцією традиційних каналів продажів, в яку Ощадбанк інвестує, щоб стати більш конкурентоспроможним. Особливу увагу приділено розвитку дистанційних каналів обслуговування. Наразі кількість користувачів Ощад 24/7 досягла 4 млн», – зазначив Андрій Пишний, голова правління Ощадбанку.
Коментарі