Мінфін - Курси валют України

Встановити
16 грудня 2019, 19:32

Переможцем в номінації «Лідер за якістю обслуговування клієнтів — юридичних та фізичних осіб-2019» був нагороджений Альянс Банк

2 грудня 2019 року були названі переможці конкурсу «Банк року – 2019». Переможцем XI Всеукраїнського конкурсу «Банк року- 2019» в номінації «Лідер за якістю обслуговування клієнтів – юридичних та фізичних осіб-2019» був нагороджений Альянс Банк.

«Альянс Банк відрізняється прагненням до постійного професійного вдосконалення за рахунок поліпшення якості обслуговування клієнтів, розвитку ефективних систем управління ризиками, та залучення інвестицій. Визначення результатів у номінації проходило на основі опитувань клієнтів, думок авторитетних експертів Національного Банку України, Університету банківської справи, Ліги Страхових Організацій України, Нацкомфінпослуг, рейтингових агенцій, ділових медіа партнерів. Претенденти на перемогу оцінювались виключно на принципах відкритості, прозорості, надійності, ділової репутації та професіоналізму. Ці основні якісні критерії стали базисом для визначення переможця номінації» — зазначили у Міжнародному Фінансовому Клубі «Банкиръ».

Критерії визначення лауреатів конкурсу (якісні показники):

  • Відкритість і доступність інформації про діяльність учасника конкурсу, її достатність
  • Безумовне виконання вимог законодавства, підзаконних актів та нормативних документів Регулятора
  • Бездоганна ділова репутація, відсутність скарг клієнтів і стягнень Регулятора
  • Відповідність принципів діяльності міжнародним стандартам якості
  • Наявність сертифікатів (національних і міжнародних) на відповідність діючих вимог по даному виду діяльності
  • Позитивні аудиторські висновки авторитетних українських і міжнародних аудиторських компаній
  • Ефективність менеджменту в досягненні фінансових результатів
  • Активність власних PR-служб, співпраця з діловими ЗМІ

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися