Американські покупці здійснили в «чорну п'ятницю» більше покупок в інтернеті, ніж в торгових центрах. Про це пише Бізнес. Цензор з посиланням на Reuters.
«Чорна п'ятниця»: Американці витратили в інтернеті $7,4 мільярда
Як зросли продажі
-
За даними Adobe Analytics, яка відстежує трансакції у 80 із 100 найбільших рітейлерів США, онлайн-продажі зросли за рік на 19,6%, досягнувши $7,4 млрд.
-
В звичайних магазинах продажі зросли на 14,5% до $4,2 млрд.
Читайте також: Гроші. Дешево. Які акції до «чорної п'ятниці» підготували банки
«Все це зводиться до того, що шлях клієнта змінився. Це означає, що покупець робить покупку і залишається більш лояльним до брендів, ніж до місця, де це відбувається»,— сказав директор з глобального роздрібного консалтингу ShopperTrak Брайан Філд.
Раніше повідомлялося
На 11.40 ранку, 29 листопада, Приватбанк вже виконав обсяг денних продажів. Обсяг кредитів, виданих онлайн, перевищив обсяг оффлайн-кредитів на 30%.
У минулому році підсумками традиційного дня розпродажів «чорної п'ятниці» через мережу торговельних терміналів Приватбанку було сплачено 3,2 млн покупок на суму більше 1 млрд грн.
Коментарі - 2