Альянс Банк завжди уважний до запитів своїх клієнтів, тому постійно розвивається і покращує свої сервісні можливості. Один з важливих сервісів банку — це контактний центр, зателефонувавши в який можна швидко та просто отримати консультацію з будь-яких питань, пов’язаних з продуктами банку.
12 листопада 2019, 18:56
Контактний центр Альянс Банку перейшов на цілодобовий режим роботи гарячої лінії
Контактний центр Альянс Банку перейшов на цілодобовий режим роботи гарячої лінії: 0 800 602-222.
Банк звертає увагу, що дзвінки з мобільного телефону на лінію 0 800 602-222 – не тарифікуються. Для дзвінків із-за кордону діє номер +38 (044) 224-66-76.
Завдяки постійному розвитку онлайн-послуг банку клієнтам доступні безкоштовні канали зв’язку. Ви можете поставити будь-яке питання в чаті зі співробітником банку в месенджерах Facebook Messenger, Viber або Telegram.
Джерело:
Мінфін
Коментарі