29 листопада в Києві пройде конференція FinRetail 2019, на якій представники банківського і фінансового співтовариства обговорять зміни, викликані СПЛІТом, Законами про РРО та «кешбек», а також вплив нових технологій на фінринки і сервіси, а також приділять увагу маркетинговим стратегіям і настроям споживачів.
Приватбанк: про еквайринг та безконтактні платежі
Пропонуємо серію публікацій, в яких експерти-учасники конференції діляться коментарями щодо тем, які обговорюватимуть на FinRetail 2019.
Керівник напрямку роботи з торговими підприємствами Приватбанк Євген Васильцов розповість гостям заходу про те, як мобільні технології змінюють торгівлю, фінансові та платіжні сервіси, механіку покупок і багато іншого.
Євген Васильцов, про POS-термінали, безконтактні платежі та партнерські програми
— Наскільки глибоко сьогодні проникнення POS-терміналів у торгівлі?
— Частка Приватбанку на еквайринговому ринку — 61,16%. Ми встановили вже майже 203,9 тис. POS-терміналів. Більшість з них — у торгово-сервісній мережі. Всі великі торгові мережі працюють як мінімум з 1 POS-терміналом на касі.
Говорити про високий рівень проникнення безготівкової оплати в торгівлю у дрібному бізнесі поки не доводиться. Але навіть для самих ощадливих консерваторів Приватбанк випустив такі продукти як miniPOS і можливість приймати платежі за QR-кодом — як стартовий майданчик для торговця, що дозволяє вчитися приймати безготівкові платежі. Адже з кожним днем все більше споживачів не бажають розраховуватися готівкою і не приймати до оплати карти вже означає програти конкурентам.
— Які банківські сервіси сьогодні найбільш затребувані торговими підприємствами, чого не вистачає?
— Найпопулярніший сервіс сьогодні — можливість прийняти платіж безконтактно. Споживачі в Україні люблять розраховуватися смартфонами за свої покупки. Тому Приватбанк активно закуповує нові POS-термінали для забезпечення всієї торгової мережі пристроями, що дозволяють прийняти безконтактний платіж.
У наших терміналах є й додаткові сервіси, такі як, оплата чайових та поповнення мобільного. І звичайно, незмінний лідер — сервіс «Оплата частинами», який дозволяє торговим підприємствам вигідно кредитувати своїх клієнтів.
— Яке місце в роботі банків сьогодні займають партнерські програми, реалізовані з торговельними мережами і спрямовані на надання клієнтам знижок, бонусів, ексклюзивних пропозицій, програм розстрочення та ін.?
— Приватбанк завжди активно співпрацював і співпрацює зі своїми партнерами.
Тільки в 2019 році проведено близько 10 спільних кампаній, спрямованих на популяризацію оплати частинами. Завдяки цьому продажі партнерів зросли в середньому на 20%. Ще 4 акції в роботі в цьому сезоні. Не можу не сказати, звичайно, про «Чорну п'ятницю», коли всі зусилля, наші і партнерів, спрямовані на реалізацію найбільш цікавих пропозицій для клієнтів. І не дарма, у 2018 році обороти в цей день зросли в 4 рази.
Крім того, програма «Бонус плюс», як наймасовіший партнерський проект, дає можливість навіть дрібним торговцям проводити акції для своїх клієнтів, практично не інвестуючи в них.
Коментарі - 1