Українці використовують Google для пошуку інформації і рекомендацій частіше, ніж які-небудь інші джерела. Про це повідомляється в блозі компанії.
31 жовтня 2019, 9:45
Як українці роблять покупки в мережі (дослідження Google)
Що шукають українці в Google
- 77% користувачів шукають в Google інформацію про потенційну покупку.
- 73% вивчають або шукають новий бренд.
- 72% цікавляться новинками.
- 68% заходять в Google, щоб отримати корисні рекомендації.
- 66% шукають продукт, який десь побачили.
- 65% шукають найбільш відповідну опцію для своїх потреб.
Що змушує робити покупки
- 78% опитаних відповіли, що саме інформація онлайн змусила їх зробити покупку.
- Для 40% «відправною точкою» для покупки став магазин.
- Для 22% – традиційні медіа.
Огляд продукції
Вивчення оглядів продуктів перед покупкою є важливим моментом для українців.
- 74% респондентів читають або дивляться огляди продукції, що їх цікавить.
- 37% оффлайн-покупців використовували онлайн-огляди перед походом в магазин.
- 69% покупців перевіряли онлайн наявність товару в магазині перед походом в магазин.
Порівняти і взяти кредит готівкою в фінорганізаціях
Вибір магазину
Що стосується вибору магазину для здійснення покупок, українські покупці враховують три найбільш важливі для них фактори:
- 67% – відзначають важливість інформації про продукт/фотографії;
- 66% – репутацію магазину;
- 65% – асортимент і різноманітність товару.
Як і коли проводилося дослідження
- Дослідження проводилося IPSOS в 28 країнах, включаючи Україну, в період з 1 по 12 березня 2019 року методом онлайн-опитування, що проводилося серед українців старше 18 років, які зробили покупку за останній тиждень.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 2