Мінфін - Курси валют України

Встановити
15 липня 2019, 18:10

У першому півріччі 2019 року кількість преміум-клієнтів Ощадбанку збільшилась на 12%

З початку 2019 року кількість преміум-клієнтів Ощадбанку збільшилась на 12%. Співвідношення кількості клієнтів та збільшення депозитного портфеля підтверджує, що клієнти обирають Oschadbank Premium і для зберігання коштів, і для активного повсякденного користування банківськими продуктами.

«Кілька років тому преміум-банкінг був затребуваний переважно більш консервативними клієнтами з великими статками, які зазвичай пасивно тримали їх на вкладах і рахунках. Сьогодні тенденція кардинально змінилась – на преміальне банківське обслуговування є значний попит саме у активних клієнтів, які часто користуються трансакційними продуктами і постійно здійснюють операції. При цьому залишки на рахунках у них можуть бути середніми, але мати значний оборот коштів», – зазначив Антон Тютюн, заступник голови правління Ощадбанку.

Для обслуговування преміальних клієнтів Ощадбанк запровадив два типи локацій.

Преміум-центр.

Це відділення, яке працює виключно з клієнтами преміум-сегмента. Перший такий центр відкрито два роки тому в Києві. Якщо б преміум-центр Ощадбанку був окремим банком, то увійшов би до ТОП-20 за обсягом депозитного портфеля серед всіх українських банків. Преміум-центр – це додатковий офіс, в якому клієнт може вирішити всі свої фінансові питання, призначити і провести зустріч.

Преміальні зони.

Це спеціальні зони у відділеннях нового формату, де клієнт може приватно обговорити з менеджером всі питання і провести касові операції. В 2019 році банк відкрив 7 таких зон, загальна їх кількість – 55 у всіх обласних центрах країни. До кінця 2019 року планується відкрити ще 6 преміальних зон.

Робота з преміальним сегментом клієнтів є комплексною, потребує значних інвестицій у розвиток інфраструктури, технічного забезпечення, кваліфікації менеджерів, продуктових рішень і відповідного сервісу. Це трудомісткий бізнес, оскільки необхідно постійно відповідати високим стандартам і очікуванням клієнтів, використовуючи кращі практики.

Нагадуємо, навесні 2016 року Ощадбанк розпочав розвивати преміум-обслуговування роздрібних клієнтів. Було проведено їх сегментацію, введено лінійку ексклюзивних продуктів та послуг, сформовано професійну команду. У 2017 році Ощад вже заявив про себе як про активного гравця на ринку преміум-банкінгу та запропонував клієнтам модель обслуговування, яка враховує світові стандарти приватного банківського обслуговування.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися