Мінфін - Курси валют України

Встановити
12 липня 2019, 16:59

Як подати податкову звітність онлайн (покрокова інструкція)

Електронний кабінет платника податків дозволяє подавати податкову звітність в електронному вигляді, отримувати відповіді від Державної фіскальної служби, брати виписки і багато іншого. Про те, як користуватися особистим кабінетом пише NV.UA

Електронний кабінет платника податків дозволяє подавати податкову звітність в електронному вигляді, отримувати відповіді від Державної фіскальної служби, брати виписки і багато іншого.
фото: konkurent.in.ua

Що таке Електронний кабінет платника податків?

Електронний кабінет (ЕКПП) — це портал cabinet.sfs.gov.ua, де платники податків можуть взаємодіяти з податковими органами в режимі онлайн.

Електронний кабінет складається з двох частин:

  1. Загальнодоступна
  2. Приватна — особистий кабінет

У першій частині розміщений доступ до публічних реєстрів. Також у відкритій частині розміщений податковий календар, де підприємці можуть знайти інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов'язкових платежів та подання звітності.

Тут же можна переглянути і роздрукувати бланки податкової звітності та заповнити декларацію про майновий стан і доходи для громадян.

В особистому кабінеті юридичної особи та суб'єкта підприємницької діяльності розміщені наступні сервіси:

  • персоніфікований податковий календар;
  • перегляд облікових даних платника;
  • надання звітності в електронному вигляді до органів ДФС, пенсійного фонду та статистики;
  • перегляд і друк раніше поданої звітності;
  • перегляд вхідних/вихідних документів;
  • листування з органами ДФС;
  • подача заяв, запитів для отримання інформації;
  • інформація про стан розрахунків з бюджетом;

Безпосередньо через особистий кабінет підприємець зможе зареєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також отримати інформацію з системи електронного адміністрування ПДВ і з реєстрів операцій та транзакцій в системі електронного адміністрування реалізації пального.

Що потрібно для створення особистого кабінету?

Для використання особистого кабінету необхідно оформити електронний цифровий підпис (ЕЦП).

Електронний підпис має бути сертифікований в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, зокрема, безкоштовно АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС acskidd.gov.ua.

Зокрема, кожен, у кого є рахунок в Приватбанку, може скористатися його центром сертифікації ключів для отримання ЕЦП.

Одержавши цифровий підпис необхідно зайти на головну сторінку cabinet.sfs.gov.ua і здійснити вхід через кнопку «Увійти», розташовану в правому верхньому кутку.

Далі завантажуєте свій ЕЦП і заходите до свого особистого ЕКПП.

Як передавати звіти у своєму ЕКПП?

В своєму особистому кабінеті платника податків у пункті меню «Введення звітності» ви можете створювати, редагувати, підписувати і надсилати податкову, пенсійну та статистичну звітність до податкової, Пенсійного фонду України та органів статистики.

Однак, слід зазначити, що перш ніж подавати звіти, необхідно підписати з податковою заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів.

Як подати звітність:

1. В панелі інструментів режиму додаєте документ кнопкою «Створити». У верхній панелі навігації можна встановити відповідний період і обмежити перелік звітів за типами:

J (F) 01 Прибуток;

J (F) 02 ПДВ і Акцизний збір;

J (F) 03 Місцеві платежі;

J (F) 05 Інші платежі;

J (F) 06 Ресурсні платежі;

J (F) 07 Валютні платежі;

J (F) 08 Рентні платежі;

J (F) 11 Регіональні звіти;

J (F) 13 Запити і довідки;

J (F) 30 Єдиний внесок на загальнообов'язкове соціальне страхування;

S01 Фінансова звітність;

S02 Фінансова звітність (довідки)

S03 Фінансова звітність (запити).

2. В ході заповнення документа значення деяких полів розрахуються автоматично на підставі даних, внесених користувачем в інші поля. Наприклад, коли ви введете суму доходу у фінансовому звіті, то при податку в 5%, грошовий еквівалент розрахується автоматично.

3. Перед тим, як підписувати та відправляти звіт, зверніть увагу на його статус. Зелена галочка означає, що документ перевірений, помилок немає. Жовта галочка — документ містить некритичні помилки, підпис дозволена. У той час як червоний трикутник вказує на те, що документ містить критичні помилки, підпис не дозволений.

4. Коли ваш звіт повністю заповнений без помилок, натискаємо кнопку «Підписати», у вікні підпису обираємо ключ і вказуємо пароль ключа, зчитуємо ключ кнопкою «Зчитати» і підписуємо документ кнопкою «Підписати».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися