Онлайн-гіпермаркет Kasta та Приватбанк запустили новий сервіс «Оплата частинами», що дозволяє придбати будь-який товар категорії «Споживча електроніка» без переплат та сплачувати за нього рівними частинами протягом визначеного в договорі терміну. Цим сервісом можуть скористатись усі клієнти онлайн-платформи, що мають платіжну картку Приватбанку та відповідають встановленим критеріям. Процедура оформлення розстрочки триває лише кілька хвилин.
Kasta.ua та Приватбанк продаватимуть електроніку в розстрочку
«Таким чином ми дамо кожному споживачеві в Україні доступ до мільйона артикулів товарів, які можна за необхідності купувати в кредит фактично без процентів», – коментує подію генеральний директор Kasta Андрій Логвін.
Наразі на сайті Kasta продаж у розстрочку діє в категоріях «Побутова техніка», «Смартфони та гаджети», «Ноутбуки, ПК та офіс», «ТВ, аудіо та відео», «Авто та електротранспорт» за умови придбання товару вартістю від 300 гривень. Для використання цього простого та швидкого способу кредитування потрібна лише картка Приватбанку з активним кредитним лімітом. Потім обираєте товар на Kasta, у момент оформлення замовлення з вашого кредитного ліміту списується тільки перший платіж. Наступні платежі відбуватимуться в цей же день щомісячно до повної сплати вартості.
Розстрочка може бути оформлена на строк від 3 до 24 місяців. Оформлення сервісу «Оплата частинами» відбувається без окремих відсотків і нарахувань, а також не потребує підписання додаткових документів. Обирайте, сплачуйте перший внесок карткою та отримуйте бажаний товар уже за кілька днів.
Онлайн-гіпермаркет Kasta – лідер з продажів у категорії «Одяг та взуття» в Україні. У 2018 році компанія вийшла на новий етап розвитку, змінила бізнес-модель, додавши до акційних розпродажів постійний асортимент і нові категорії товарів. Наразі Kasta – не просто платформа для онлайн-шопінгу, а ціла екосистема, що призначена надавати найякісніший сервіс та найширший вибір товарів в українському сегменті e-commerce. Запуск категорії «Споживча електроніка» в 2019 році – ключовий етап продуктового наповнення платформи та новий виклик для команди на ринку.
Коментарі