Мінфін - Курси валют України

Встановити
4 липня 2019, 11:31

Без черг і кол-центрів: добірка корисних чат-ботів

Чат-боти допомагають переказувати кошти, брати кредити, оплачувати послуги та багато іншого. Причому роблять це швидко, без помилок і, найчастіше, безкоштовно.

Чат-боти допомагають переказувати кошти, брати кредити, оплачувати послуги та багато іншого.
фото: cityexpress.com

Редакція PaySpace Magazine вивчила і відібрала 11 чат-ботів в уанеті, які істотно полегшують вирішення фінансових питань. «Мінфін» публікує скорочений варіант огляду.

PayLastic

Месенджери — Telegram, Viber і Facebook Messenger

Функції бота: прийом оплати карткою за товари і послуги в месенджерах, мобільний еквайринг.

Вартість: підключення, налаштування сервісу і перший місяць користування — безкоштовно, з другого місяця — $3. Якщо активності немає, плата не стягується.

PayLastic доступний клієнтам LiqPay (ПриватБанк), Ощадбанку, Portmone.com, WayForPay і Fondy. Зручний для оплати в точках вуличної їжі, на ярмарках, за послуги кур'єра тощо.

Як почати користуватися:

  • зайти на сайт www.paylastic.me, перейти у розділ «Кабінет» і пройти реєстрацію, ввівши номер мобільного телефону;
  • у налаштуваннях прив'язати платіжну картку до сервісу, вказати суму блокування (вона повернеться після підтвердження реєстрації) та адресу електронної пошти;
  • налаштувати мерчант для прийому оплати платіжними картками, додати платіжний сервіс банку або провайдера, з яким укладено договір еквайрінгу (наприклад, LiqPay від Приватбанку);
  • додати «операторів» — співробітників компанії, які будуть працювати з платіжними картами і приймати оплату: потрібно вказати ім'я, посаду і номер телефону.

Чат-бот від Райффайзен Банку Аваль і Visa

Месенджери — Viber і Telegram

Функції бота: консьєрж-сервіс та бізнес-банкінг для підприємців, планування та вирішення побутових питань.

Скористатися сервісом можуть клієнти банку, які оформили платіжну картку Visa. Безкоштовний чат-бот допомагає вирішити такі завдання:

  • організація подорожей;
  • онлайн-покупки;
  • виконання рутинних справ — пошук няні, послуг на аутсорсі тощо;
  • надає проактивні сервіси — нагадування, персональний календар;
  • інформує про особливості і переваги карт Visa.

LeoBot

Месенджер — Facebook Messenger

Функції бота: грошові перекази з картки на картку, у тому числі міжнародні, поповнення мобільного, онлайн-ігор, месенджера Viber.

Послуги бота доступні лише користувачам цифрового гаманця Masterpass.

Щоб почати переказувати гроші через месенджер, потрібно зв'язатися з чат-ботом. Для цього у пошуку Facebook-месенджера знайдіть контакт LeoBot і надішліть запит на спілкування. Бот запропонує переказати кошти: для цього потрібно авторизуватися у гаманці Masterpass. Всі ці дії можна виконувати у месенджері.

Потім чат-бот попросить ввести номер картки одержувача коштів, сформує рахунок і повідомить про статус транзакції. Після чого робот запропонує зберегти шаблон платежу — наступного разу клієнтові потрібно лише ввести суму переказу. Загалом можна створити до п'яти таких шаблонів.

Комісія за переказ між картами українських банків становить 0,5%. З січня цього року LeoBot запустив опцію переказу грошей з карти іноземного банку на карту українського. Комісія за міжнародний переказ вище — 3,5% від суми платежу. Але це однаково одна з найвигідніших пропозицій на ринку. Ліміт на платежі без підтвердження в Masterpass становить 1000 грн.

Greenz Bot

Месенджер — Telegram

Функція бота: облік витрат, доходів і боргів

Вартість: є безкоштовна опція, яка передбачає періодичну відправку релевантних рекламних повідомлень

Greenz Bot допомагає вести бюджет і планувати витрати. Для початку користувач повинен пройти реєстрацію в системі, повідомити боту свій gmail, місце проживання і заплановану суму витрат на місяць. А потім фіксувати свої трати у переписці.



Робот сформує онлайн-таблицю, куди буде записувати всі витрати за категоріями. Дані він буде збирати з повідомлень, також їх можна імпортувати з Excel. Чим точніше інформація, тим краще чат-бот розраховує щоденний баланс — максимальну суму, яку можна витратити без шкоди для бюджету.

Чат-боти Приватбанку

Месенджери - Facebook Messenger, Telegram, Viber

Функції ботів: отримання інформації, проведення фінансових операцій в кілька кліків.

У Приватбанку «працює» кілька чат-ботів у різних месенджерах — як універсальних, так і вузькоспеціалізованих. Наприклад, чат-бот @agentprivat у Facebook Messenger дозволяє подати заявку і перевірити статус попередніх заявок.

У Telegram і Viber представлені роботи, які відповідають за конкретні продукти банку. Наприклад, @PrivatOchBot спеціалізується на оформленні онлайн-кредитів на карту, @PrivatBankBot — на переказах між картами Приватбанку, @BonusPlusBot знає все про програму лояльності «Бонус Плюс». Отримати загальну інформацію або зв'язатися з оператором допоможе @PrivatBank_help_bot. Перед початком роботи потрібно вказати номер телефону.

Oschadbot

Месенджери — Facebook Messenger і Telegram

Функції бота: інформація про карткові рахунки, зміна лімітів, блокування карт.

З січня 2019 року клієнти Ощадбанку можуть зв'язатися з банком за допомогою чат-бота:

  • в месенджері Facebook m.me/Oschadbot;
  • на сторінці Ощадбанку www.facebook.com/oschadbot;
  • в Telegram, ввівши у пошуку @Oschadbot.

Щоб почати користуватися послугами Oschadbot, потрібно вказати в чаті мобільний номер телефону.

otpbank_bot

Месенджери — Telegram і Facebook Messenger.

Функції бота: платежі з карткового рахунку, інформування про курси валют банку, адреси відділень і банкоматів банку, зміна лімітів на проведення операцій.

ОTP Bank запустив свого чат-бота у листопаді 2017 року. Послуга була впроваджена спільно з партнером iPay на базі гаманця Masterpass. Окрім описаних вище функцій, клієнти банку могли поповнювати мобільний телефон, проводити операції з Masterpass і погашати заборгованість за споживчим кредитом.

Однак зараз цей функціонал недоступний: чат-бот перетворився на довідково-інформаційний сервіс. Якщо робот не зможе знайти відповідь на ваше питання, до чату приєднається співробітник банку.

Tascombot

Месенджер — Telegram

Функції бота: інформує про актуальні курси валют, адреси найближчого відділення чи банкомату, допомагає оформити платіжну або кредитну картку.

Вкладникам потрібно «подружитися» з ботом @tascombot у месенджері і самим ініціювати бесіду. Перевага цього бота — зручне і зрозуміле меню з численними підпунктами. Знайти потрібну інформацію можна швидко і без зусиль.

WayForPay_bot

Месенджери  — Facebook Messenger, Viber, Telegram

Функції бота: вміє виставляти рахунки і відправляти на оплату в месенджери, на email або в sms клієнту, створює платіжні QR, звіти про статус онлайн-платежів.

Опція «Створити рахунок» доступна в WayForPay_Bot для онлайн-продавців, які підключені до WayForPay і пройшли авторизацію у боті. Під час діалогу бот запропонує кілька варіантів щодо формування і відправки інвойсу клієнту:

  • відправити на email — інвойс буде відправлений на зазначену електронну пошту;
  • відправити в sms — рахунок буде відправлений в sms на вказаний номер телефону;
  • відправити в месенджер — рахунок буде відправлений в месенджер, якщо користувач авторизований в WayForPay_Bot;
  • Отримати QR — буде створено платіжний QR код, який покупець може зчитати камерою мобільного, додатком для зчитування QR або додатком WayForPay.QR;
  • Отримати посилання на оплату — буде створено посилання на оплату, яке можна відправити будь-яким зручним способом.

Інтернет-магазини, а також їх покупці можуть налаштувати систему сповіщення про статус платежу в улюбленому мессенджері. Повідомлення будуть приходити після кожної покупки або отримання оплати. З липня цього року через сервіс WayForPay можна скачати або повторно відправити квитанцію з будь-якого платежу.

RailwayBot

Месенджери — Facebook Messenger і Telegram

Функції бота: пошук, моніторинг і покупка з/д квитків, надання інформації про графік руху потягу за його номером

Користуватися ботом зручніше в Telegram — меню і функціонал сервісу тут виглядає і працює краще. Якщо ви захочете купити квитки на потяг, бот у Facebook Messenger просто перенаправить вас на сайт Приватбанку. У випадку з Telegram оплату можна провести безпосередньо у мобільному додатку месенджера (для декстопной версії ця функція недоступна), заплативши за квитки за допомогою Apple Pay, Google Pay або банківською картою.

Ukrposhta_chatbot

Месенджери — Facebook Messenger, Viber і Telegram

Функції бота: пошук і відстеження відправлення за номером, інформування про тарифи і зміну статусу посилки, пошук відділення і його геолокації за індексом.

Ukrposhta_chatbot — офіційний бот поштового оператора «Укрпошта». Насамперед необхідно додати бот у одному з месенджерів і задати своє питання. Для цього потрібно скористатися підпунктами меню. Якщо бот не зможе відповісти, тоді у розділі «Допомога» можна вибрати опцію «з'єднати з оператором».

Коментарі - 1

+
0
Mykola45
Mykola45
9 липня 2019, 13:03
#
А я пользуюсь чат-ботом Globusbot. В обзоре почему-то не учли!(
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися