21 червня 2019, 17:12 Читать на русском

SkyUp звинуватили в недопуску пасажирів на рейс

Українського лоукостера SkyUp один з клієнтів звинуватив у недопуску близько 10 пасажирыв на рейс Київ-Батумі, який відбувся 19 червня. Про це пише avianews.com.

Українського лоукостера SkyUp один з клієнтів звинуватив у недопуску близько 10 пасажирыв на рейс Київ-Батумі, який відбувся 19 червня.
Фото: avianews.com

«У нас повинен був бути рейс в Батумі, ми приїхали в Бориспіль, а місць на літак, куди у нас куплений квиток, виявляється немє! Адміністрація авіаперевізника, в обличчі дівчини Юлії, розповідає просто маячню і справжню причину такого безладу не озвучує», — обурилася пасажир Юлія Комарова.

За її словами, в аналогічній ситуації опинилися ще 10 осіб, деякі з яких приїхали зі Львова.

20 червня мандрівниця написала, що отримала посадковий талон на наступний рейс в Батумі.

За даними flightradar24, для виконання рейсів Київ-Батумі-Київ 19 червня використовувався заявлений як резервний Boeing 737-800 UR-SQG. Він має компонування на 176 місць, тоді як інші Boeing 737-800 використовуються в компонуванні на 189 місць.

Пізніше у коментарі представник SkyUp підтвердив цю версію: «З технічних причин на рейсах авіакомпанії відбулася заміна на борту літаків меншої місткості».

«Після прийняття рішення про заміну повітряного судна представники авіакомпанії зателефонували пасажирам рейсу, щоб повідомити про ситуацію, а також запропонувати альтернативні варіанти подорожі на найближчі рейси за напрямом. Таким чином, 10 пасажирів рейсу Київ — Батумі, які повинні були вилетіти 19 червня, вилетіли рейсом авіакомпанії 20 червня. Авіакомпанія забезпечила туристам, які прибули з інших міст, проживання в готелі, а також компенсувала переїзд з аеропорту до місця проживання і назад», — зазначив представник прес-служби SkyUp.

Ситуації, коли авіакомпанії продають більше квитків, ніж місць у літаку, називаються овербукінгом.

Згідно з українськими правилами авіаперевезень, у разі, якщо пасажири не допускають на рейс, він може розраховувати на компенсацію від 250 до 600 євро. Її розмір залежить від тривалості перельоту.

Також авіакомпанії за бажанням пасажира зобов'язані повернути повну вартість авіаквитка без оплати штрафних санкцій, якщо він вирішить не літати іншим рейсом, або безкоштовно перебронювати квиток на інший переліт.

У другому випадку пасажир може розраховувати на надання харчування, напоїв та проживання в готелі, якщо виліт переноситься на інший день.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама