Райффайзен Банк Аваль та Visa представили унікальний для українського ринку продукт для підприємців, які є клієнтами банку, – Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг. Цей сучасний консьєрж-сервіс у форматі чат-боту для мессенджерів, який полегшує щоденну рутину для власників малого та середнього бізнесу, наразі доступний у Viber та Telegram. Зокрема, сервіс безкоштовно надає допомогу із будь-якими інформаційними та організаційними запитами, організаціями подорожей, онлайн-покупками та містить проактивні сервіси, такі як нагадування та персональний календар. Чат-бот Райффайзен Бізнес може відповісти на будь-яке запитання про користування платіжною карткою та проінформувати про привілеї, доступні для держателів карток Visa. Більше того, чат-бот може стати у нагоді у веденні щоденних справ (зокрема, найняти клінінгову службу або терміново знайти няню для дитини) і навіть стати вашим персональним сомельє та допомогти сформувати персональну колекцію напоїв. Усі ці послуги доступні для підприємців – клієнтів Райффайзен Банку Аваль, які є держателями платіжних карток Visa.
Чат-бот Консьєрж-сервіс Бізнес Банкінг для підприємців — уже у месенджерах
Залежно від пакету обслуговування клієнтів Бізнес Банкінгу, чат-бот Райффайзен Бізнес додатково пропонує розширений пакет послуг, серед яких – юридичні консультації, послуги дизайнера, перекладача, кур’єра, а крім того – послуги з аутсорсингу бухгалтерської звітності*.
Cвітлана Чирва, регіональний менеджер компанії Visa в Україні та Молдові та виконуючий обов’язки регіонального менеджера в Республіці Білорусь: «Компанія Visa завжди стоїть на чолі інноваційного розвитку та постійно прагне до впровадження унікальних продуктів, що задають високі стандарти на ринку. Разом із нашим партнером, Райффайзен Банком Аваль, ми розробили абсолютно інноваційне рішення для власників малого бізнесу. Наші глобальні та локальні дослідження дозволили нам зрозуміти портрет українського підприємця, з’ясувати його найнагальніші потреби та очікування від банківських сервісів. Відповідаючи цим потребам, ми запропонували зручне рішення у сучасному діджитал-форматі чат-боту. Чат-бот Райффайзен Бізнес – це справжня інфраструктура для власників бізнесу, яка дозволить отримувати допомогу у веденні справ та оптимізувати щоденні процеси. Малий та середній бізнес – це надзвичайно чутлива до рівня сервісу та відкрита до інновацій аудиторія. За допомогою цього продукту ми маємо на меті створення сприятливих умов для ведення бізнесу та прагнемо стимулювати людей займатися власною справою, маючи усі необхідні сервіси, що допоможуть не перейматися щоденними задачами».
Роберт Косcманн, заступник голови правління Райффайзен Банку Аваль: «Райффайзен Банк Аваль займає лідируючі позиції в сегменті малого та мікробізнесу в Україні і за клієнтською базою, і за обсягами кредитування бізнес-клієнтів. Ми невпинно розвиваємо наші продукти та вдосконалюємо банківський сервіс, робимо цифрову трансформацію наших відділень – все для того, щоб відповідати потребам наших клієнтів у якісному банківському обслуговуванні. В сучасному світі бізнес-клієнти мають різноманітні потреби, що виникають щодня, але які, зазвичай, банки не задовольняють, – наприклад, консультація юриста чи бухгалтера, переклад документів, веб-дизайн, кур’єрська доставка, забезпечення буденних офісних потреб тощо. Як банк, що піклується про своїх клієнтів, разом із нашим партнером компанією Visa розробили інноваційне рішення для власників малого та мікробізнесу – Чат-бот Райффайзен Бізнес. Цей сучасний діджитал-формат дозволить нашим клієнтам отримувати безкоштовно допомогу в організації їхніх бізнес-процесів та більше часу витрачати власне на розвиток свого бізнесу. Запрошуємо всіх бізнес-клієнтів України скористатися перевагами нашого нового Чат-боту Райффайзен Бізнес і нових пакетів обслуговування для малого та мікробізнесу».
* Більше інформації про функціонал та пакети чат-бота Райффайзен Бізнес можна знайти за посиланням.
Коментарі