Мінфін - Курси валют України

Встановити
22 березня 2019, 15:54

8 правил емоційного банкінгу від співзасновника monobank

Чого хоче клієнт? Знайти відповідь на це питання намагається кожен банк. Як зробити так, щоб клієнт став не просто лояльним, але й розділив з вами цінності вашого бізнесу. На ці питання на своїй сторінці в Facebook відповів співзасновник проекту monobank Олег Гороховський.

Все що ми робимо в mono — це все емоції.

Нещодавно подивився огляд кредитних карт в Україні. Вже з'явилися найрізноманітніші карти і для мандрівників, і для дівчаток, і для шопінгу, і для польотів. Всі вони зроблені фінансистами і зроблені дуже непогано, АЛЕ для того, щоб виділитися сьогодні і це, до речі, стосується не тільки банків, потрібно робити бізнес емоційно.

Як зробити так, щоб клієнти від зіткнення з вашим продуктом, крім якісного задоволення основної потреби, отримали хоч маленьку частку позитиву? А в ідеалі, посміхнулися. Знаєте, як кажуть, якщо розсмішив дівчину — у тебе точно є шанс її добитися.

Як створити емоцію?

З одного боку, звичайно це елемент удачі, так як можна і промахнутися і замість усмішки викликати гидливість, відразу або найстрашніше — жалість. Але якщо, все ж, вам пощастило або, скоріше для того, щоб вам пощастило і емоція вдалася, я для себе сформулював кілька правил:

1. Зробіть продукт, який ви любите. Не полюбіть те що є, а зробіть те, що реально полюбите.

2. Поставте собі за мету викликати у клієнтів посмішку.

3. Заразіть цією метою команду.

4. Не делегуйте завдання «радувати клієнтів». «Головним по хайпу» повинні бути особисто ви.

5. Спробуйте, якщо це можливо, подивитися на ваш продукт під таким кутом: як би зробити так, щоб про ваш продукт клієнти розповідали або показували його своїм дітям. Чи для веселощів або для загальної ерудиції не так важливо. Діти головні джерела і основні одержувачі емоцій.

6. Зробіть максимально (ось прямо все, на що ви здатні) доброзичливу підтримку. Якщо ви думаєте, що на підтримку звертаються, коли є проблема і там скільки не проявляє емпатію вийде або негатив або нейтрально — це велика помилка. Упевнений, що наша підтримка — це мінімум 50% всіх клієнтських емоцій та емоцій команди.

7. Емоції команди. Згадайте ваші кращі вечірки. Як було весело, скільки випито і скільки було позитиву. Так ось, на роботі має бути так само, тільки замість алкоголю, який всіх розкріпостив і змусив веселитися, повинен бути ваш продукт і атмосфера навколо нього. Він повинен усіх заводити і мотивувати на нестримне, бажання, що не проходить, його покращувати і ділитися ним з клієнтами. Це дуже-дуже непросто, але можна. Ієрархія страшенно заважає цьому завданню, а якщо ієрархії немає, а всі на рівних і підкорюються тільки одному — бажанню радувати клієнта, може вийти.

8. Не забудьте кота?… Усі люблять котів

Коментарі - 18

+
+36
mary27
mary27
22 березня 2019, 16:14
#
Вывод — «монобанка» для тех, кто в финансовых вопросах руководствуется эмоциями.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 березня 2019, 11:33
#
Эмоции — не самое плохое качество при работе с финансами…
+
+3
mary27
mary27
24 березня 2019, 12:53
#
А вот и не согласна.
Эмоции используют, чтоб что-то впарить.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 березня 2019, 14:09
#
Mary27

О том, что вы всегда со мной не согласны — мне давно известно.

Как и о том, что жадность или гипертрофированную меркантильность многих клиентов банки используют по максимуму…
На форуме неоднократно проскакивали сообщения о людях, влетавших по десять раз и более со своими депозитами на банки с ВА исключительно из-за выбора банка по максимально возможному проценту по депозитам…
Даже были свои рекордсмены в пределах 15-ти банков с ВА.
И всё исключительно из-за жадности.
+
0
mary27
mary27
24 березня 2019, 15:29
#
Хахах, что-то много пользователей ''минфина'', и вы в том числе считаете, что я с вами принципиально не согласна по всем вопросам)
Что не так.

И +15 от меня вам нередко достается.
Вон ваш ответ ниже про ''ТАС'' и ''Универсал''.

Насчет рекордсменов, тут были 3 истории пользователей ''бонуса к депозитам'', кто-то из них становился клиентом ФГВФЛ 17 раз)
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 березня 2019, 18:47
#
Mary27
«И +15 от меня вам нередко достается.»

Все эти «+15» — это как раз и есть факт проявления эмоций.
+
+4
AleksandrBank
AleksandrBank
25 березня 2019, 10:51
#
Эмоции — можно продавать.

Многие покупки делаются на основании эмоций. Этим мало кто пользуется.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 квітня 2019, 23:18
#
«Эмоции — можно продавать.»

Правильнее — монетизация положительных эмоций…
+
+12
Андрей Кул
Андрей Кул
22 березня 2019, 16:46
#
Я замовив карточку через телефон, написали що привезуть за адресою… все вказав і чекаю… але не привезли на моє питання ЧОМУ? сказази ми вам вислали повідомлення, що не привезуть( хоча ніхто не дзвонив, не присилав повідомлення), сказали поїхати у відділення, я відпросився і поїхав… потратив кучу часу і… знову… зависла база… — Ось і всі Емоції
+
0
denis2052
denis2052
24 березня 2019, 14:07
#
Сам имею карточку монобанка. Начинание неплохое, но вот их материнские структуры в корне «деревянные»!!! При чем во всех смыслах. При чем если Уневерсал банк еще терпимо, а вот ТАСбанк это страх и ужас… Никаких эмоций кроме отвращения, однако общаться с ними приходиться. 50000 кроме как через кассу не закинуть… За скорость вообще молчу, последний раз это заняло (ТАС банк Киев на ул Щербакивского 30 минут!!!!) массу времени. Больше того, после отображения денег в приложении Моно кассирща отказывалась вернуть мне карточку (у неё в программе не видно движения, а приложение это так себе); позвонил на горячую линию ТАС банка и услышал: «Мы ничего не сможем с этим сделать… Или дайте трубку кассиру...» Правда минут через 10 отдали карточку (типа отобразилось все
+
+42
Qwerty1999
Qwerty1999
24 березня 2019, 14:15
#
ТАСкомбанк — не имеет ничего общего с Монобанком (Универсалбанком) — кроме одинаковой ФИО их владельца.
+
+4
denis2052
denis2052
24 березня 2019, 15:07
#
Не умничайте… Если не в курсе! Пополнить карту монобанка без комисии можно в Уневерсалбанке или ТАСбанке! Либо «пыжиться по 15000 через терминал (можно в томже ТАСбанке) несколько раз…
+
+10
18841394
18841394
22 березня 2019, 19:40
#
Андрей, вы где-то врёте… Вам просто выдают карту, а вы сами ее активируете в приложении.
Если хотите увидеть долгий и нудный путь карты к вам, попробуйте Альфа-Банк… Семь кругов ада и много ожидания.
+
0
denis2052
denis2052
24 березня 2019, 15:09
#
Ну есть и Альфа, не пользуюсь помоту что все стремно с комисиями! А вот доставка курьером прошла на 5+ и кредитный лимит (в отличии от многих других банков 18000)
+
+71
Stan S.
Stan S.
23 березня 2019, 9:52
#
Нормальная карта «монобанк». Довольно стильная, бесплатная, с чипом и на пять лет. За такую в других банках нужно заплатить. Приложение простое и удобное. Ну и котики тоже смешные.
+
+17
AleksandrBank
AleksandrBank
25 березня 2019, 10:51
#
Очень удобное. Нормальные курсы.
+
+27
20150224
20150224
23 березня 2019, 16:16
#
Какая же лажа…
+
+30
Luchio
Luchio
25 березня 2019, 10:02
#
Такое впечатление что у Олега Гороховского большой опыт в обслуживании физ лиц и он знает что говорит, но как правило это дико смешно когда такие люди которые далеки от реалий по работе с клиентами начинают тебя учить как это делать и еще внедряют глупые и абсурдные тренинги, просто цирк.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися