Починаючи з січня 2019 року клієнти Ощадбанку – користувачі Facebook можуть зв’язуватись з банком за допомогою чат-бота в Messenger. Про це йдеться у повідомленні банка.
15 січня 2019, 15:38
Ощадбанк запустив чат-бот у Facebook
За допомогою чат-бота можна:
- перевіряти баланс карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
- замовляти виписки з рахунку на електронну скриньку;
- перевіряти стан заборгованості за картковим рахунком;
- блокувати та активувати картки, знімати ліміти;
- уточнювати статуси картки, останньої транзакції та доставки картки, статус грошового переказу;
- підключати SMS-банкінг;
- продовжувати термін дії картки;
- активувати можливість зняття готівки без картки та ін.
Джерело:
Мінфін
Коментарі