18 грудня 2018, 17:09 Читать на русском

Секрети успіху від співзасновника monobank

Співзасновник компанії Fintech Band та проекту monobank Олег Гороховський на своїй сторінці у Facebook поділився принципами, які він використовує при розробці продуктів, у комунікаціях з клієнтами, колегами та партнерами.

Сооснователь компании Fintech Band и проекта monobank Олег Гороховский на своей странице в Facebook поделился принципами, которые он использует при разработке продуктов, в коммуникациях с клиентами, коллегами и партнерами.

За словами Гороховського, ці принципи сформульовані на основі власного досвіду, кращих практик і корисних книг. «Мінфін» публікує скорочений варіант блогу.

Бізнес не чорно-білий і всі принципи застосовувати іноді не виходить, але точно може вийти робити так, щоб їм не суперечити. Вирішив, перш за все, узагальнити їх для себе і, заодно, поділитися з вами. Список неповний і регулярно доповнюється.

Бути щирим з клієнтами. Якщо є найменший шанс пояснити клієнтам мотиви тої чи іншої дії чесно, ніколи не придумувати маркетингову нісенітницю. Клієнти можуть зрозуміти і пробачити непопулярні дії, мотиви яких розуміють, але практично ніколи не прощають, якщо ловлять тебе на брехні.

У складних, технологічних продуктах не проектувати вибір на стороні клієнта, а намагатися зробити вибір за нього в його кращих інтересах.

Не робити прихованих тарифів і непрозорих умов продуктів. В довгу, це завжди виграшна стратегія. Якщо ти проектуєш тарифи і продукти в надії, що клієнт щось не зрозуміє і ти «взуешь лоха» — ти сам «лох».

Якщо ціна врегулювання проблеми клієнта нижче вартості його залучення — вирішувати питання на користь клієнта, не вникаючи в деталі. Виняток можуть становити ті, хто виносить питання в публічну площину. Тоді треба розбиратися в нюансах, вирішувати питання справедливо і так, щоб такий кейс не привів до масових аналогічних звернень.

Залучення клієнта — це тільки початок історії. Регулярне використання продукту — головна мета продавця.

Прибуток — це не причина, це завжди наслідок правильного продукту і правильної стратегії. Стратегії, в яких написано слово прибуток, практично ніколи не бувають успішними. Твій продукт повинен створювати додаткову цінність в очах клієнтів і лікувати якусь клієнтську біль, і тоді у тебе може бути буде прибуток. Тільки така послідовність, а не нам потрібний прибуток, і ось вам продукт, який вирішує вашу біль.

Простота — найскладніше в проектуванні продуктів, а складність — найпростіше.

Перш ніж щось робити, треба задати три послідовних питання «Навіщо?». Це одне з головних питань в бізнесі. 95% випадків закінчуються на відсутності зрозумілої відповіді на перше «Навіщо?».

Ніколи не давати ображати своїх співробітників. Негайно припиняти стосунки із клієнтами, які ображають твоїх колег.

Завжди згадувати автора ідеї і не приписувати собі чужі заслуги. Слава і марнославство майже завжди важливіше грошей. Якщо ти платиш менеджеру високу зарплату, це не означає, що ти можеш видавати його ідеї за свої. В іншому випадку тебе будуть оточувати дурні, або ж ідеї в компанії будеш придумувати тільки ти.

Якщо правильний співробітник приходить до тебе за підвищенням зарплати — це твоя недоробка. Правильні люди повинні отримувати таку зарплату, щоб не думати про те, як завести з тобою цю важку розмову. Зазвичай до такої розмови готуються пару місяців, і ще потім стільки ж аналізують, чи все я правильно сказав. Це дуже знижує ефективність.

«Краще дружба, заснована на бізнесі, ніж бізнес, заснований на дружбі». Джон Рокфеллер. З мого досвіду, працює в 100 випадках зі 100.

Моє важливе правило для зовсім важких рішень, — в основному не пов'язаних з бізнесом, можна описати англійської прислів'ям «It's better to light a candle than curse the darkness» (Краще шкодувати про те, що зробив, ніж про те, що не зробив).

І, під кінець, закон всесвітнього тяжіння в бізнесі (в побуті теж прекрасно застосовується, якщо що): краще з розумним втратити, ніж з дурним знайти.

Коментарі - 15

+
+107
AleksandrBank
AleksandrBank
18 грудня 2018, 17:39
#
Супер цитаты, респект. Впечатляет.
+
0
Million Dollarov
Million Dollarov
19 грудня 2018, 12:28
#
А есть тут реальные пользователи микробанк. Мне например по душе интернет банкинг банк-оф-америка
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
19 грудня 2018, 16:17
#
Банк-оф-америка — это не украинский банк и на украинском форуме нет интереса его обсуждать.
+
+55
Ёngіn₴₴r M$
Ёngіn₴₴r M$
18 грудня 2018, 17:58
#
ВОТ ЭТА ЦИТАТА МНЕ НРАВИТЬСЯ!!! ВСЕМ БАНКАМ ПОКАЗАТЬ И КАК БИБЛИЮ ПУСТЬ ЕЕ ИСПОЛЬЗУЮТ!!!
«Не делать скрытых тарифов и непрозрачных условий продуктов.
В долгую, это всегда выигрышная стратегия. Если ты проектируешь тарифы и продукты в надежде, что клиент что-то не поймет и ты «обуешь лоха» — ты сам « *** ».»
+
+41
Dmytro Z
Dmytro Z
18 грудня 2018, 18:02
#
Да, только это заявление относится скорее к продуктам того же Прокредит банк, а не к моно…
+
+11
Zapreader
Zapreader
18 грудня 2018, 20:52
#
Мне нравится, что они исправляют свои ошибки. Не делают тебя лохом, это правда.
+
+29
vurdalak
vurdalak
19 грудня 2018, 9:47
#
Лучше с умным потерять, чем с дураком найти. — мое любимое
+
+103
Maksym .
Maksym .
19 грудня 2018, 10:34
#
Никогда не давать в обиду своих сотрудников. — и это пишет человек, который позволял себе орать на подчиненных на общебанковском совещании, что аж ППБ его успокаивал...(ради этого коммента аж зарегистрировался тут
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
19 грудня 2018, 12:31
#
А ведь иногда даже руки начинают чесаться — так и хочется удавить паршивца, который по своей глупости или бестолковости наносит не виртуальный а реальный ущерб конторе в которой работает.

+
+32
ramarren
ramarren
19 грудня 2018, 13:13
#
Ну в этом есть тоже своя логика. Как говорил герой одного фильма «это мой сотрудник, и кроме меня оскорблять его никто не имеет права» (с) ^_^
+
0
Zapreader
Zapreader
22 грудня 2018, 18:37
#
Вау, новый комментатор)
+
+16
jack26
jack26
19 грудня 2018, 16:10
#
Секреты успеха по-украински — обанкротить один банк и перейти в другой.
Можете добивить к цитатам сверху.
+
+27
mary27
mary27
19 грудня 2018, 17:45
#
Должно быть на первом месте.
+1000.
+
+1
Apologet
Apologet
21 грудня 2018, 11:41
#
Относительно цены урегулирования вопроса и стоимости привлечения Клиента — это не что иное, как тот же самый маркетинговый ход (а не честность), как и «объяснения» о причинах урезания cashback в счёт кредитных средств. А в данном случае личный пример:

Мне Моно в августе ЗАЖАЛ 4 грн в виду ввода комиссии на те операции по карте, по которым их раньше не было (речь о МСС 6012). Все мои доводы о том, что стоит подсчитать как минимум Interchange fee на мне и т.д. и что (как пример) в подобном случае в октябре 2016 сам Приват мне вернул более 300 грн (когда без предупреждения тоже начали тарифицировать МСС 6012), — ни чего не дали… Так что большая просьба к Олегу не применять подобные «маркетинговые хода», не вешать лапшу на уши и быть РЕАЛЬНО честным с Клиентами!..
+
0
Zapreader
Zapreader
22 грудня 2018, 18:39
#
У меня тоже Монобанк не решил проблему с комиссией, которую снял не предупредив. Но буквально через пару дней мне пришло уведомление, что теперь всегда будут предупреждать. Меня лично это устроило. В общем-то вопрос этот закрыла для себя.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама