7 грудня 2018, 16:52 Читать на русском

В Україні запрацює сервіс з електронними чеками Weezmo

Ізраїльська компанія Weezmo планує запустити в Україні систему, яка отримує і перетворює текстовий чек в електронний. Про це пише «Дело».

Ізраїльська компанія Weezmo планує запустити в Україні систему, яка отримує і перетворює текстовий чек в електронний.
Фото: ukrinform.ua

Що це дасть?

  • Це дозволяє підвищити продажі і ефективність рекламних кампаній.
  • Система Weezmo перетворює звичайні чеки в електронні, і дані офлайн-покупки можна інтегрувати з онлайн-профілем споживача.
  • Це дозволяє налаштовувати персоналізовані рекламні кампанії з високим рівнем конверсії та відстежувати їх ROI по офлайн-продажам

На кого розрахована?

  • Технологія буде особливо цікава рітейлерам (від гіпермаркетів до невеликих магазинів), у яких, на відміну від e-commerce, немає інструментів для аналітики покупок клієнта, його інтересів і бажань.

Як буде працювати?

  • Щоб система запрацювала, достатньо встановити plug&play на касу (це займе до 10 хвилин).
  • Математична модель, на якій грунтується предиктивна аналітика, аналізує чеки, історію покупок, спеціальні чинники і споживчу поведінку онлайн.
  • Якщо клієнт вибирає електронний чек, то касир просто вводить мобільний номер, і посилання на чек відправляється покупцеві за допомогою sms.
  • Також електронний чек можна відправляти на пошту, в месенджери або використовувати інші способи, які зручні бізнесу.
  • Дані транзакції відображаються в кабінеті бізнесу, клієнт отримує cookies-файл, і відбувається об'єднання даних про офлайн-покупки онлайн-даними покупця.
  • Можна здійснювати персоналізацію купівельного досвіду. У споживачів має бути одне місце зберігання квитанцій. Це допоможе при обліку особистих і бізнес-витрат.
  • Сервіс пропонує зручний аналіз того, на які товари споживач найчастіше витрачає гроші.

Коментарі - 2

+
+25
54022684
54022684
7 грудня 2018, 17:29
#
> Технология будет особенно интересна ритейлерам (от гипермаркетов до небольших магазинов), у которых, в отличие от e-commerce, нет инструментов для аналитики покупок клиента, его интересов и желаний.
Немного спорное утверждение. За счет программ лояльности(сильпо, копейка, comfy, foxtrot и прочие) таки можно получить аналитику покупок клиента. В некоторых случаях и аналитику интересов и желаний(если в приложении человек выбирает, что он не ест мясо или не пьет алкогольные напитки).
+
0
Ромина Вакуленко
Ромина Вакуленко
9 грудня 2018, 21:45
#
Программа лояльности — это же не все клиенты. Есть еще покупатели, которые в нее не входят или не воспользовались картой или приложением. А интересы и желания можно определять по истории покупок, данных у ритейла много, тут скорее об инструменте для анализа и сегментации покупателей для онлайн рекламы. Например, выделить кластер людей, которые покупают живчик раз в неделю, но большой чек у них по выходным и у них есть дети. Запустить на них милую рекламу бренда в четверг-пятницу и посмотреть, какая будет эффективность кампании, кто прийдет и купит. Я может и указываю какие-то интересы в анкетах на карты лояльности, но в смс-рассылках и на почту то, что мне нужно и что я покупаю почему-то не предлагают.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися