Ощадбанк продовжує розширювати канали комунікації з клієнтами. Відтепер користувачі Telegram можуть зв’язатись з банком за допомогою чат-бота. Він доступний за ім’ям @Oschadbot. На черзі – запуск чат-боту в Messenger Facebook.
Ощадбанк запустив чат-бот у Telegram
У першу чергу віртуальний помічник пропонує скористатись сервісами самообслуговування для держателів платіжних карток. Стандартний перелік сервісів:
— перевірка балансу карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень;
— замовлення виписки на електронну скриньку;
— перевірка стану заборгованості за картковим рахунком;
— блокування/активація картки;
— зняття блокування через невірне введення ПІН-коду;
— зняття ліміту;
— уточнення статусу доставки картки;
— активація можливості зняття готівки без картки;
— підключення SMS-банкінгу;
— перевірка статусу картки та останньої трансакції;
— продовження терміну дії картки;
— перевірка статусу грошового переказу.
Якщо клієнт хоче отримати консультацію щодо продуктів і послуг, він може замовити зворотний дзвінок від консультанта Контакт-центру Ощадбанку.
Нагадуємо, в січні 2018 року на сайті Ощадбанку запрацював чат-бот – онлайн-помічник.
Коментарі