13 листопада столична підземка у партнерстві з UKRSIBBANK BNP Paribas Group запустила в роботу банківські термінали у касах станцій. Тепер пасажири зможуть придбати та поповнити картку метро або проїзний квиток без використання готівки.
UKRSIBBANK встановив у касах метрополітену банківські термінали
Період технічного налаштування триватиме до 24 листопада, після чого проект перейде в режим повноцінного функціонування.
Варто додати, що оскільки жетон виводиться з обігу, через термінали цей засіб оплати не реалізовуватиметься. Також допрацьовується функція запису MetroPass. Наразі вона доступна на станції «Кловська».
«Розширення можливостей зручної оплати проїзду разом з надійними партнерами — важливий напрямок розвитку якості послуги для нашого пасажира. Нагадаю, що київський метрополітен став 5-м у світі, де можна розрахуватися банківською карткою безпосередньо на турнікеті. За час проекту уже опрацьовано 40 мільйонів платежів», — повідомив керівник столичної підземки Віктор Брагінський.
«Київський метрополітен — це головна магістраль столиці. Щодня мешканці Києва, гості міста та туристи швидко та зручно досягають своєї мети — добираються до місця призначення. UKRSIBBANK — як банк позитивних змін — радий допомогти зробити поїздку в метро ще більш успішною та простою. Адже оплата банківською карткою це завжди швидко, зручно та безпечно», — зазначила Яніна Ольховська, начальник Служби бренду та комунікацій UKRSIBBANK BNP Paribas Group.
Нагадаємо, що київським метрополітеном щодня користується 1,5 мільйона пасажирів. За об'ємом перевезень він входить у топ-25 світових підземок.
Коментарі