26 жовтня 2018, 10:46 Читать на русском

У Пенсійному фонді запрацював е-кабінет роботодавця

На порталі Пенсійного фонду почав функціонувати кабінет роботодавця, в якому доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність надання звітності. Про це повідомили в Пенсійному фонді.

На порталі Пенсійного фонду України почав функціонувати кабінет страхувальника (роботодавця), в якому доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності.
Фото: obozrevatel.com

Як працює кабінет?

  • У кабінеті можна переглянути інформацію щодо сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — по заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.
  • У кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не отримали зарахування певного періоду до страхового стажу.
  • В кабінеті також містяться відомості про звітність щодо сплати єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів і рекомендації щодо усунення неточностей.
  • Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця в його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).

Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама