26 жовтня 2018, 10:46 Читать на русском

У Пенсійному фонді запрацював е-кабінет роботодавця

На порталі Пенсійного фонду почав функціонувати кабінет роботодавця, в якому доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність надання звітності. Про це повідомили в Пенсійному фонді.

На порталі Пенсійного фонду України почав функціонувати кабінет страхувальника (роботодавця), в якому доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності.
Фото: obozrevatel.com

Як працює кабінет?

  • У кабінеті можна переглянути інформацію щодо сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — по заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду.
  • У кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не отримали зарахування певного періоду до страхового стажу.
  • В кабінеті також містяться відомості про звітність щодо сплати єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів і рекомендації щодо усунення неточностей.
  • Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця в його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні).

Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися