КІБ надає широкий спектр послуг та постійно працює над вдосконаленням сервісу і розширення продуктової лінійки.
Послуга додаткової авторизації платежів за допомогою SMS-повідомлень та одноразових паролів (ОТР-паролів) в системі дистанційного обслуговування «Pay CIB»
В системі дистанційного обслуговування Pay CIB (СДО «Pay CIB») клієнти мають змогу скористатись послугою SMS та E-mail інформування в частині отримання інформації у вигляді SMS–повідомлень мобільного зв’язку та/або повідомлень електронної пошти Інтернет (E-mail повідомлень) про стан і баланс рахунків (поточних, депозитних), залишки та рух коштів за рахунками, виписок, тощо.
Для забезпечення додаткового контролю за платежами в національній валюті банком надається послуга додаткової авторизації платежів за допомогою SMS-повідомлень та одноразових паролів (ОТР-паролів).
ОТР-пароль — одноразовий пароль, який автоматично генерується СДО «Pay CIB» і надсилається клієнту на мобільний телефон у вигляді SMS-повідомлення для підтвердження та авторизації платіжної операції. ОТР-пароль генерується автоматично сервером iFOBS та складається із 6 (шести) цифр.
Основні переваги послуги SMS та E-mail інформування і ОТР-паролю:
- Можливість оперативного перегляду клієнтом балансу рахунків для подальшого планування діяльності та здійснення операцій.
- Щоденний контроль клієнтом за рухом та залишками коштів на рахунках у будь-якій валюті без відвідування банку та без використання послуг системи дистанційного обслуговування «Pay CIB».
- Можливість вибору клієнтом отримання інформації щодо стану рахунку (-ів) SMS–повідомленням на мобільний телефон та/або E-mail-повідомленням електронною поштою в залежності від потреб клієнта.
- Додатковий контроль за платежами в національній валюті, що здійснюються понад встановлений банком ліміт, шляхом додаткової авторизації платежів за допомогою SMS – повідомлення та ОТР-паролю.
- Можливість отримання виписок за рахунками (поточними, депозитними) E-mail-повідомленням без звернення до банку.
- Можливість оперативного отримання інформації про операції та стан рахунку (рахунків).
- Постійне інформування клієнта за допомогою повідомлень по SMS та електронній пошті.
Для підключення до послуги вам необхідно надати до банку заяву (за встановленою банком формою):
у паперовій формі – до відділення банку, в якому відкриті поточні (депозитні) рахунки, за якими буде надаватись інформація SMS-повідомленнями на мобільний телефон уповноваженої особи та/або E-mail-повідомленнями на електронну пошту (E-mail), або в електронній формі – по системі СДО «Pay CIB» (iFOBS), при цьому файл із заявою про підключення передається у електронному повідомленні, яке підписується електронним підписом керівника юридичної особи/ фізичної особи-підприємця.
У разі виникнення питань консультації можна отримати за телефонами відділень банку — або за телефонами Контакт-центру банку – 0 800 501 200 (дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів у межах України).
Коментарі