Мегабанк вніс зміни до Правил обслуговування клієнтів (а саме в Розділ 2 пункт 2.2. цих Правил). З 24 жовтня 2018 р. у випадку внесення змін до тарифів, що передбачають скасування плати за послуги, які надаються банком клієнтові, інформація про такі зміни розміщується у загальнодоступних місцях (на інформаційних дошках банку у відділеннях, на сайті банку, тощо) за 3 робочі дні до їх внесення.
Мегабанк робить новий крок назустріч клієнту
Якщо протягом зазначених строків (до дати, з якої вносяться зміни) від клієнта (або його представника) не надходить пропозицій стосовно розірвання договору у зв’язку з незгодою з новими умовами, банк продовжує обслуговування клієнта з урахуванням внесених до договору змін.
Нагадаємо, раніше Мегабанк скасував плату за зміну авторизаційних лімітів по платіжних картах банку. Крім цього, банк збільшив самі авторизовані добові ліміти видачі готівки в pos-терміналах і банкоматах, а також грошові ліміти безготівкових операцій. Тепер робота з банківськими картами MC Debit, MC Standart / Visa Classic, MC Gold / Visa Gold, Visa Infinitе, MC Platinum, MC Business стане ще більш комфортною для клієнтів. Відповідне рішення тарифного комітету Мегабанку набуває чинності 4 жовтня 2018 року.
Коментарі