Ощадбанк здобув перемогу в номінації «Кращий продукт» за краще співвідношення ціни та умов програм кредитування малого та середнього бізнесу в рейтингу «Кращий банк для МСБ» від ділового журналу «Бізнес». Заступник голови правління Ощадбанку Андрій Стецевич – серед кращих банкірів для МСБ (друге місце).
Ощадбанк — переможець рейтингу журналу «Бізнес» у номінації «Кращий продукт для малого бізнесу»
Банк також посів друге місце в номінаціях «Цінова пропозиція» та «Цільове кредитування та міжнародні програми».
За словами Андрія Стецевича, важлива конкурентна перевага Ощадбанку в роботі з малим та середнім бізнесом – його присутність практично в кожному населеному пункті. Це дає змогу знати свого клієнта фактично особисто. І це відрізняє Ощадбанк від багатьох гравців ринку, які спираються виключно на системи кредитних скорингів, заснованих на теоретичному портреті клієнта.
Вже рік Ощадбанк реалізовує масштабну програму підтримки підприємців «Будуй своє». З початку 2018 року кредитний портфель мікро-, малого та середнього бізнесу Ощадбанку зріс більш ніж на 1 млрд грн і становить понад 3,6 млрд грн. У рамках програми банк пропонує підприємцям мікрокредитування для започаткування або розвитку власної справи. Це прості кредити до 5 млн грн із швидким прийняттям рішення – до 5 днів, лояльним підходом до застави і спрощеним пакетом документів. З моменту старту в Ощадбанку програми мікрокредитування 250 підприємців отримали мікрокредити на загальну суму понад 75 млн грн.
У 2018 році Ощадбанк посів друге місце в номінаціях «Кредити малому та середньому бізнесу» та «Овердрафти» в рейтингу «50 провідних банків України» від Financial Club Awards – 2018.
«Бланковий» овердрафт Ощадбанку посів друге місце в номінації «Кращі бланкові овердрафти для бізнесу у другому кварталі 2018 року» від компанії «Простобанк Консалтинг».
При дослідженні лідерів на ринку обслуговування та кредитування малого та середнього бізнесу редакцією «Бізнесу» брались до уваги такі показники банківських установ, як портфель кредитів МСБ та його динаміка за 6 місяців 2018 року, кількість клієнтів МСБ, частка обсягу кредитування МСБ у загальному обсязі виданих бізнесу кредитів. Окрему увагу було приділено наявності окремого підрозділу з розвитку напряму МСБ, спеціальним пропозиціям та сервісам для підприємців, ціновій політиці банку тощо. У процесі визначення переможців останнє слово було за аудиторією «Бізнесу».
Коментарі