«Мінфін» знає про банках все, але наші читачі знають про них ще більше. Вони залишають на «Мінфіні» по 500 відгуків про банки на місяць. Ми зробили на їх основі Народний рейтинг банків.
Народний рейтинг: Який банк оперативно вирішує проблеми клієнтів
Він показує банки з самим кращим і гіршим рівнем обслуговування і те, як відгуки на «Мінфіні» змушують банки вирішувати проблеми клієнтів.
Кожен користувач, який написав і підтвердив свій відгук на «Мінфіні», може залишити контактні дані та заповнити заявку на вирішення проблеми.
Цей механізм уже працює. Банки почали вирішувати проблеми клієнтів вже під час закритого тестування сервісу, яке проводилося в липні.
За цей час Ощадбанк і ПриватБанк встигли закрити по 5 скарг, Форвард — 3, Монобанк — 2, ПУМБ, Укрсоцбанк і Креді Агріколь — по одній.
Згідно з відгуками, станом на 5 вересня, найбільше вирішив проблем клієнтів державний ПриватБанк — 22 з 81, друге місце розділили державний Ощадбанк і Альфа-Банк.
У Ощаду вирішено 18 з 44, а у Альфа-Банку — 18 з 42.
Замовити картки з доставкою можна у фінансовому супермаркеті Finance.ua:
Коментарі - 8
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
Сейчас Qwerty1999 скажет что это не правда.
Заморочки есть в каждом банке, одни это все обходит стороной, для других — это становится «квестом» по решению проблемы и добиться сути. Во всех банках свои «фишки» вылезают на том или ином уровне обслуживания, или они просто стали «случайным» счастливчиком на которой это все случилось.