Європейський авторинок лихоманить. І для України в цьому немає нічого доброго.
Авто для українців стануть дорожче через США та Великобританію
Директор з глобального виробництва LMC Automotive Джастін Кокс прогнозує спад на європейському авторинку. Причому, вже в найближчі роки, — повідомляє Autoconsulting, Для песимізму є причини. Зростання реального ВВП, то в порівнянні з минулим роком, за даними Oxford Economics, знизиться в Європі з 2,5% до 2,2%. А найбільше зростання ВВП, найближчим часом, покажуть Індія — 7,3% (проти 6,2%), і Бразилія — 2,4% (проти 1%). Зростання з 2,3% до 2,8% прогнозується і в США. У всіх інших країнах світу ВВП в 2018-му буде падати.
Зростання продажів автомобілів в Західній Європі в цьому році складе 2%. У той час, як у Південній Америці це — 11%. У перспективі до 2020 року лідерами продажів автомобілів стануть Китай (+ 40%), Індія (+ 14%) та Бразилія (+ 7%). У Німеччині ринок не зросте, у Франції додасть 1%, в Італії — 3%. У США та Японії прогнозують спад продажів нових автомобілів (по 6%), а в Великобританії — мінус 2%.
Причини такого стану справ, на думку Кокса, — торгові війни, ізоляція Росії, брексіт Великобританії та санкції проти Ірану.
При цьому саме в США, де прогнозується спад продажів, європейські автомобільні виробники імпортують 44% своєї продукції. На другому місці азіатські країни — 38%, на третьому Центральна Європа — 10%.
Найбільшими європейськими експортерами автомобілів на сьогоднішній день є Великобританія (30%), Італія (27%), Німеччина (25%). Volkswagen Group експортує в США 5% своєї продукції (Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche, VW). BMW — 15%, Daimler Group (Mercedes-Benz, Maybach, SMART) — 12%, FIAT/Chrysler — 10%, Tata — 23%, Geely — 16%, Honda — 25%. В цілому цей експорт становить 1,2 млн. авто в рік.
Другий нюанс, який може змінити ситуацію на авторинку — чимало автомобільних підприємств знаходиться у Великобританії. Через брексіт не зовсім зрозуміло, які моделі вони будуть виробляти (і чи будуть працювати взагалі) в найближчі роки. Зокрема, під питанням виробництво у Великобританії MINI Clubman, MINI One/Cooper, Opel Astra, Honda Civic, Infiniti Q30, Toyota Avensis.
Закриття британських автомобільних підприємств поставить перед автоконцернами проблему перенесення виробництва. Наприклад, в BMW вже прораховують варіант перенесення виробництва зі свого заводу в Британському Оксфорді (22% продукції компанії) в Китай. Для України математика тут проста: перенесення виробництва автомобілів з Великобританії в інші країни зробить їх доставку дорожче, що вплине на остаточну ціну авто.
Коментарі - 6
«Для Украины математика здесь простая: перенос производства автомобилей из Великобритании в другие страны сделает их доставку дороже, что повлияет на окончательную цену авто.» — не думаю что для обычных людей перенос тех моделей что производится в Великобритании как-то ударит. Основные страны это ЕС, Япония, Корея, Китай. Плюс б/у авто из ЕС, США, Грузия и т.д.
Там ВВП растёт, там — падает. Вот проценты по всему миру. В Великобритании много заводов и брексит пугает БМВ.
Не ясны связи с Украиной, но вот это вот всё по-любому удорожает для Украины атвомобили. Бегите в салоны срочно, и скупайте всё что осталось! Завтра будет дороже!
… Ведь теперь не самые популярные в Украине автомобили будут везти не из Британии!.. А из… Кстати, откуда? Если БМВ — то, наверно, из Мюнхена?.. Тогда дороже. Фиг знает почему, но журналист так написал…
Заход шариков за ролики.
Нью-Йорк вышел на первое место в списке крупнейших финансовых центров мира, опередив Лондон всего на два пункта. Об этом говорится в обзоре финансовой консалтинговой компании Z/Yen Group Ltd, которая раз в полгода рассчитывает индикатор Global Financial Centres Index.
Сейчас у Нью-Йорка 788 пунктов, у Лондона — 786. Между тем Гонконг, занимающий третье место, продолжает сокращать отставание от обоих лидеров, показывая уже 783 пункта. Четвертое место сохранил за собой Сингапур, однако Шанхай потеснил Токио на пятой строчке.
Нью-Йорк обошел Лондон и стал финансовой столицей мира
.