Фінансовий портал «Мінфін» 4 роки залучає вкладників для банків-партнерів. Тільки за останні півроку завдяки нашій програмі «Бонус до депозиту» клієнти принесли в банки півмільярда гривень. Що це за програма і як вона працює?
Що таке «Бонус до депозитів», або як банку наростити депозитний портфель
Щоб залучити вкладників, банки пропонують підвищені процентні ставки і проводять розіграші. Але високі ставки можуть налякати вкладників, а білборди і реклама на телебаченні вимагають великого бюджету і можуть не окупитися.
«Мінфін» дає банкам спосіб залучити нових вкладників швидко і за фіксованою ціною. Цей підхід працює і для великих, і для малих банків.
Як працює «Бонус до депозитів»
4 роки тому портал «Мінфін» створив бонусну програму, яка вигідна і банкам, і вкладникам. На сайті «Мінфіну» клієнти можуть оформити заявку на вклад у одному з банків – учасників програми. За це сайт гарантує надбавку до відсотків за депозитом в розмірі від 0,5% до 2% річних. Цей бонус «Мінфін» сплачує вкладнику з грошей, які отримує від банку за залучених клієнтів. Звідси назва програми – «Бонус до депозитів».
Програма дає хороші результати:
● За шість місяців 2018 року ми залучили банкам-партнерам 0,5 млрд гривень.
● Середній розмір вкладу становить 120 000 гривень. Це на 20% вище, ніж середній вклад у каналі «волк-ін», коли клієнт просто приходить у відділення.
● Вкладники, яких залучає «Мінфін», активно користуються інтернет-банкінгом і рідко відвідують відділення.
Банк не ризикує і отримує потрібний портфель
Банк платить «Мінфіну» не за рекламу, а за клієнта, який розмістив вклад. Все інше – залучення трафіку, забезпечення конверсії, запрошення клієнта у відділення — наш клопіт. Банк не ризикує не окупити рекламний бюджет, як у випадку з рекламою на ТБ. На відміну від офлайн-маркетингу, витрати на залучення клієнта фіксовані і відомі банку заздалегідь.
Банку не потрібно змінювати внутрішні процеси чи навчати своїх співробітників. «Мінфін» виступає організатором програми, спілкується з вкладниками і виплачує бонуси. Клієнт розміщує вклад за існуючими процесами банку, а потім одержує від «Мінфіну» гроші на свій рахунок.
Розпочинаючи співпрацю з банком, ми домовляємося про потрібний обсяг депозитів, мінімальний чек та термін вкладів. Інші маркетингові інструменти не дають банку такого контролю за ціною та якістю залученого портфеля. Банк платить тільки за перше залучення клієнта, повторне розміщення вкладу не коштує йому нічого.
Щоб залучити вкладників, крім бонусів, «Мінфін» використовує різні інструменти: розігрує гроші, видає промо-коди і бонуси за запрошення друзів, піарить банк в інтернеті. Цього року ми підключили і офлайн-рекламу — листівки, білборди, реклама в метро та в ліфтах.
Валерія Бобкова, керівник департаменту продажів та партнерства «Мінфіну»:
«Приводити велику кількість вкладників нам дозволяють правильно обрані рекламні канали і промо-механіки. Ми також використовуємо власний кол-центр, щоб повідомляти клієнтам про нові акції та приводити їх у відділення».
Що кажуть наші банки-партнери
За час дії програми, з 2014 року, її учасниками стали 26 банків. Ми попросили їх написати відгуки про співпрацю з «Мінфіном».
Дмитро Замотаєв, начальник департаменту роздрібного бізнесу Глобус Банку:
«Наш банк співпрацює з «Мінфіном» вже два роки. За цей період було залучено близько 800 клієнтів на загальну суму понад 85 млн грн. Програма досить актуальна, затребувана і взаємовигідна, оскільки банк може залучити абсолютно нових клієнтів, а «Мінфін» розширює коло нових партнерів та унікальних пропозицій для клієнтів. У кінцевому результаті всі задоволені: клієнт, який отримав бонус до депозиту, «Мінфін», який отримав свою винагороду, і банк, який залучив на обслуговування нового клієнта».
Олександр Саламанін, начальник управління ресурсних та комісійних операцій Банку Конкорд:
«Банк Конкорд співпрацює з «Мінфіном» за цією програмою понад півроку. Перший вклад за нею було оформлено у жовтні 2017 року. За цей час за програмою «Бонус до депозиту» було оформлено близько 400 договорів на суму понад 45 млн гривень. На нашу думку, у співпраці банків і подібних сервісів «Бонус до депозиту» дуже хороша перспектива надалі, оскільки більшу частину інформації потенційному вкладнику надає саме «Мінфін». При цьому подається інформація щодо кількох банків, що дає можливість клієнту ухвалити зважене та неупереджене рішення».
Андрій Звизло, директор департаменту продуктів роздрібного бізнесу і транзакційного банкінгу — член Правління Універсал Банку:
«За півтора року співпраці з «Мінфіном» за програмою «Бонус до депозиту» було залучено понад 1500 вкладів на суму, що перевищує 150 мільйонів гривень. Ми оцінюємо наш формат співпраці як один з альтернативних каналів залучення клієнтів. Такий формат передбачає не тільки «присутність» банку на сайті, але і низку ефективних інструментів для просування окремого банку».
Віктор Кулик, керівник Департаменту роздрібного бізнесу VTB Bank (Україна):
«VTB Bank (Україна) брав участь у програмі «Бонус до депозитів» у 2016 і 2017 роках. Ми оцінюємо таку співпрацю як перспективну. Сьогодні клієнти стали уважніше ставитися до вибору фінансового партнера, зважують рівень надійності банку і розмір процентної ставки. Ця програма збільшує прибутковість банківського вкладу, при цьому вона максимально прозора і не вимагає від клієнта виконання безлічі умов. Участь надійного банку міжнародного рівня VTB Bank (Україна) у програмі «Бонус до депозитів» стане для клієнтів гарною можливістю збільшити заощадження без ризиків, а для банку – перспективою залучити нових клієнтів».
Юлія Фролова, в. о. Голови Правління Банку Альянс
«Банк Альянс є учасником програми „Бонус до депозиту“ з березня 2018 року. Кожен третій клієнт банку, який звернувся за оформленням депозитного вкладу, є учасником цієї програми. Саме тому оцінюємо її як досить перспективну.
Портали „Мінфін“ і Finance.ua — одні з лідерів в Україні за кількістю відвідувань зацікавленої аудиторії у фінансовій та банківській сферах. Тому, розмістивши інформацію про свої продукти і послуги на цих сайтах, банк безпосередньо доносить її до потенційного клієнта. Традиційні рекламні канали зазвичай розраховані на більш широку аудиторію, і залучення одного вкладника обходиться банку дорожче».
Щоб ваш банк почав отримувати клієнтів від «Мінфіну», напишіть Надії Квітці: n.kvitka@minfin.com.ua.
Коментарі - 2