Елітні платіжні картки «заточені» під найвимогливіших клієнтів. Крім лояльних ставок за картковими кредитами та різноманіття бонусних програм, власники віп-карт можуть розраховувати на неймовірний сервіс. Включаючи організацію зустрічі з президентом України.
Тільки для обраних: 5 переваг преміальних карт
Преміальні картки — непростий бізнес. Елітних клієнтів складно здивувати бонусами або пільговими тарифами, тому банками доводиться докладати чимало зусиль, щоб догодити вимогливим клієнтам. В тому числі, виконувати забаганки, які навіть віддалено не відносяться до банківських послуг.
Правда, подібний сервіс виливається віп-клієнтам в кругленьку суму. Але перегинати палицю банкіри теж не можуть: ринок преміальних послуг дуже тісний, і якщо переборщити, клієнт просто піде до конкурента.
«Мінфін» подивився, як банки намагаються залучити «віпів» та вибрав 5 переваг преміальних карт перед звичайним «пластиком».
Ціна і тарифи
Ціна преміальних карт «кусається». ПриватБанк, наприклад, тільки за випуск карти MasterCard World Elite зажадає сплатити 4 000. До того ж доведеться розщедритися на обслуговування картки — це додатково 600 грн на місяць.
Є й дешевші пропозиції. Конкорд банк не бере плату за оформлення «пластика» того ж класу. Він включає її в комісію за щорічне обслуговування карти, яка становить 3 000 грн. Додатково банк стягує 250 в місяць за обслуговування поточних рахунків, відкритих в рамках цього тарифу.
ОТП Банк — ще один приклад. Він вимагає тримати незнижуваний залишок за елітною карткою в розмірі 4 000 грн. Зате плати за місячне обслуговування ОТП не бере.
Звичайно, сума чимала, якщо порівнювати з вартістю «пластика» для звичайних клієнтів. Зате ВІПам покладені інші пільги. Так, у того ж Приватбанку базова процентна ставка за масовою кредиткою «Універсальна» становить 43,2% річних, а за World Elite — 37,2%. Та ж ситуація в Конкорд Банку. Ставка за використання позикових коштів за звичайною кредиткою становить 45%, за «елітною» — тільки 38% річних.
Преміальні клієнти можуть розраховувати на особливе ставлення не лише в цьому. Так, у ПриватБанку максимальний кредитний ліміт для пересічних власників карт становить 75 000 грн, для преміальних — в п'ять разів більше — 400 000 грн.
Як правило, елітний пластик оформлюють разом з цілим пакетом послуг, в рамках якого банк також видає валютну карту, додаткові карти членам сім'ї клієнта і т.д.
Але низькі кредитні ставки та високі ліміти — не головний козир віп-обслуговування. Вся «сіль» — в додаткових послугах, на які можуть розраховувати власники елітної картки.
Зручно літати
Як правило, наявність преміальної картки відкриває безкоштовний доступ до віп-зон відпочинку в аеропортах. Ще одна «фішка» для любителів частих перельотів - послуга Fast Line від MasterCard або SpeedPass від Visa в різних аеропортах. Вона дає право власнику елітного пластику пройти паспортний контроль в аеропорту без черги.
Раніше ці бонуси працювали без будь-яких умов. Але зараз правила оновилися. Послуга діє тільки для тих клієнтів, хто за 30 днів до вильоту оплатив карткою покупки на суму більше за 3 000 грн. Ця умова має бути виконано за 5 днів до планованого відвідування аеропорту.
Більше бонусів
Кожна з преміальних карт бере участь в різних бонусних програмах, які залежать від платіжної системи. Власники «пластика» від MasterCard беруть участь в MasterCard Rewards, в рамках якої клієнтам нараховують бонуси за покупки. Все що потрібно — оплачувати товари та послуги карткою. Бонусні бали можна обміняти на різні пропозиції платіжної системи, наприклад, на подарункові сертифікати або квиток на поїзд. У Visa є аналогічна програма.
Деякі банки вважають, що для преміальних клієнтів недостатньо бонусів від платіжних систем, і вони розробляють власні програми. Так, наприклад, Конкорд банк від суми всіх розрахунків через платіжні термінали повертає на рахунок бонуси, якими можливо погасити раніше скоєні покупки.
Консьєрж-сервіс
Мабуть, головна «фішка» всіх преміальних карт — консьєрж-сервіс. Саме він робить «пластик» особливим. Якщо разом з елітним пластиком банк не надає консьєрж-сервіс, тоді це звичайна карта, а фінустанова — морочить голову клієнту.
Дехто вважає, що консьєрж сервіс — це просто окрема лінія в контакт-центрі банку, або ж персональний менеджер. Але можливості консьєрж-сервісу значно ширші. Він бере на себе вирішення різноманітних задач — від бронювання столиків в ресторанах і організації закордонних поїздок до покупки колекційних товарів.
«Наприклад, вирушаючи в подорож, клієнт може попросити підготувати йому інформацію про всі визначні пам'ятки в цьому місті, правилах ділового етикету, паспортно-візові вимоги, погоді, розкладі заходів, спектаклях, ресторанах, нічних клубах. А перед цим — забронювати йому квитки, вибрати готель або санаторій, підготувати авто, яке зустріне в аеропорту і яке відвезе потім з готелю на вечірку і забере назад», — пояснює заступник начальника управління приватного бізнесу Конкорд банку Яна Усольцева.
В Ощадбанку розповіли, що віп-клієнт якось попросив консьєрж-сервіс організувати зустріч з президентом України Петром Порошенко.
«Клієнту необхідно було дізнатися, як можна організувати зустріч з Президентом, тет-а-тет. Протягом 10 хв клієнту були надані всі контакти для написання запиту на зустріч з Президентом (в приймальню), а також було запропоновано допомогу в написанні листа і організації зустрічі », — розповів« Мінфіну »заступник голови правління Антон Тютюн. Правда, банкір не відповів, чи вдалося клієнту «зустрітися» з гарантом Конституції.
Траплялися курйози і в Конкорд банку: тут консьєрж-сервісу довелося розшукувати для віпа рідкісний колекційний експонат.
«До нас звернувся клієнт з проханням знайти йому колекційну радянську газету 1956 року. В Україні її не було, ми знайшли її в Москві, організували доставку протягом 3 днів, і клієнт став щасливим володарем цінного екземпляра», — каже Яна Усольцева.
Безпечно подорожувати
Одна з додаткових опцій, яку отримують віпи — страховка для клієнтів, що виїжджають за кордон. Вона передбачає оплату екстрених медичних витрат клієнта за кордоном, крім планового лікування. В якості додаткових ризиків в поліс можуть також включатися оплата послуг юриста, втрата багажу при перельоті і т.д.
Наприклад, Конкорд банк надає своїм елітним клієнтам страховку на суму €50 000. Діє вона по всьому світу, за винятком США та Канади.
У ПриватБанку страховка діє на ту ж суму. Вона дійсна по всьому світу, крім України.
В ОТП є кілька страхових програм. Так, одна з них страхування на території України на суму 250 000 грн. Є страхові поліси і для подорожуючих за кордон.
Страховка допомагає не тільки мінімізувати непередбачені витрати на медицину, а й зменшує паперову тяганину. У переважній більшості випадків, оформляючи візу в іншу країну, клієнт зобов'язаний надати пакет документів, до якого входить і страховий поліс. Власникам преміальних карт це робити не потрібно — адже страховка вже «вшита» в пластик.
Коментарі - 24
Обычный ''Платинум Блэк'' — ''для тех, кто попроще'' ©?)
Удобно, я пока не летаю так, чтобы себе Плюс оформлять.
А так, странно, что никто не сказал, то и «золотые» карты почти у всех банков на самом деле даже не позолечены…
Платежная система: VISA
Выдана банком: PJSC ALFA-BANK
Тип карты: CREDIT
Категория карты: REWARDS
«Клиенту необходимо было узнать, как можно организовать встречу с Президентом, тет-а-тет. В течение 10 мин клиенту были предоставлены все контакты для написания запроса на встречу с Президентом (в приемную), а также была предложена помощь в написании письма и организации встречи'' — всего лишь позвонили в АП и узнали, как составить запрос.
Уже не раз писала, что ''премиальные'' карты — ''понты для приезжих''.
Консьерж — а у ''ВИПов'' нет к примеру секретаря, которого можно было озаботить вышеперечисленным?
Бонусы — зачем богатому человеку эти мелочи?
С кредитным лимитом и пониженной ставкой — та же история.
Туристическая страховка — та же история, она не так уж дорого стоит.
''Приорити пасс'' и ''лаунж зоны'' тоже не особо интересны.
Не написали об инвестиционных услугах — покупка ЦБ ( как известно, для их покупки не нужен банк), или как в ''ОТП Банке'' — ПИФах.
Но в ''ОТП'' они и обычным клиентам вполне доступны.
''ВИП'' банкинг не может предложить ничего существенно отличающегося от обычных банковских услуг.
Абсолютно банальные услуги.
В свое время, оформляя в ''Укргазбанке'' ''ProЗапас+'', поинтересовалась, чем такая карта ''Голд'' отличается от обычной, кроме дизайна.
Услышала похожий список услуг.
Которые или нужны крайне редко или не нужны вовсе.
Премиум карта… Остаток 4 тыс грн… Фарс какой-то.
Основными преимуществами являются — Visa Premium Offers, AirportSpeedPass, Медицинская и юридическая cправочная служба, Глобальная Служба Поддержки Клиентов (GCAS), Бронирование отелей на специальных условиях на Hotelclub.com, гарантия при покупках и тп