МТСБУ представило новий «світлофор», що дозволяє отримати клієнту інформацію про якість врегулювання і рівень скарг на страхову компанію. Про це йдеться у повідомленні МТСБУ.
29 травня 2018, 15:23
Українці зможуть перевіряти рівень скарг на страхову компанію
Як працюватиме «світлофор»: Відтепер, споживачі зможуть спокійно обрати надійного страховика для ОСЦПВ, опираючись на дані та графічні інформери МТСБУ.
- Згідно із даними бюро, кількість скарг на дії страховиків з початку року зросла на 38,8% та склала 554 скарги. З них 238 скарг стосувались діяльності СК «Домінанта».
- Також значна кількість скарг стосувались дій СК «Київський страховий дім» — 40 скарг, СК «Юнівес» — 32 скарги, СК «Омега» — 25 скарг, СК «КИЇВ РЕ» — 25 скарг.
З початку 2018 року страховики врегулювали більше 31 тис. страхових звернень в результаті ДТП та виплатили потерпілим 529,1 млн грн.
- Рівень збитковості (співвідношення страхових виплат до страхових премій) продовжує зростати. Він склав 58,2%. Середній розмір страхової виплати склав 17 тис грн.
Джерело:
Мінфін
Коментарі